کد خبر 619481
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد با مهاجم لیورپولی‌ها قرار ملاقاتی داشته است.

به گزارش مشرق، سایت «کالچومرکاتو» ایتالیا مدعی شد که ماریو بالوتلی اخیراً با ژوزه مورینیو ملاقات کرده، اما نه برای پیوستن احتمالی‌اش به منچستریونایتد، بلکه از او خواسته تا در مورد آینده حرفه‌ای‌اش به او مشاوره بدهد. باشگاه لیورپول موضع خود در مورد بالوتلی را مشخص کرده و سران باشگاه به او گفته‌اند که به فکر یافتن باشگاهی دیگر باشد.

مورینیو در زمانی که هدایت اینتر را بر عهده داشت، سرمربی این مهاجم ایتالیایی بود. گفته می‌شود آقای خاص در این قرار ملاقات به سوپرماریو پیشنهاداتی در مورد انتخاب تیم بعدی‌اش داده است. یکی از پیشنهادات مورینیو به بالوتلی این بوده که اگر وی قصد بازگشت به روزهای اوجش دارد، باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند.

بالوتلی بین سال‌های 2006 تا 2010 در اینتر عضویت داشت و در 90 بازی 20 گل به ثمر رساند. او سپس راهی منچسترسیتی شد و بین سال‌های 2010 تا 2013 در 80 بازی 30 گل برای این تیم انگلیسی زد. مقصد بعدی مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا، میلان بود که بین سال‌های 2013 تا 2014 در 77 بازی 33 گل به نام خود ثبت کرد. او از زمانی هم که در سال 2014 به لیورپول ملحق شد تا کنون در 28 بازی تنها چهار بار موفق به گلزنی شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس