کد خبر 617515
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط کلی کشور نیازمند وفاق ملی درونی هستیم گفت: به کار بردن عبارات نسنجیده درباره رئیس جمهور نادرست است.

به گزارش مشرق، محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 مرداد) پارلمان با استناد  به اصل 113  قانون اساسی گفت: براساس این اصل  پس از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور عالیترین مقام رسمی کشور  و مسؤلیت اجرای قانون اساسی جزء در اموری که مستقیما به رهبر انقلاب مربوط می‌شود را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه  متاسفانه در روزهای اخیر از تریبونهای رسمی کشور اهانتهای صریح و آشکاری به رئیس جمهور می‌شود، افزود: در شرایط فعلی باید از دولت برای پیگیری تعهداتی که در توافق هسته‌ای به بیگانگان داده‌اند حمایت کنیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه باید حاکمیتی یکپارچه و یگانه‌ در توافق هسته‌ای در برابر بیگانگان داشته باشیم، اظهار کرد: اظهارات ضد رئیس جمهور از تریبونهای رسمی کشور مخالفت آشکار با یکپارچگی، یگانگی نظام و مصالح عمومی کشور دارد.

صادقی خطاب به لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: رئیس مجلس نباید اجازه دهد که دولت در برابر بیگانگان تعضیف شود.

علی لاریجانی که ریاست جلسه امروز مجلس را برعهده داشت ضمن وارد دانستن اخطار نماینده مردم تهران گفت: ما در شرایط کلی کشور نیازمند یک وفاق ملی درونی هستیم.

وی افزود: به کار بردن عبارات نسجیده به خصوص در مورد مقامات مسئول کشور و رئیس جمهور کار نادرستی است و باید دقت لازم در این زمینه صورت گیرد.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    از نظر این اقایان دولت فقط اصلاح طلب ها هستند که نباید توهین بشنوند اما برای دیگران باید از زمین اسمان به هر وسیله ای توهین کرد چون عین دمکراسی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس