کد خبر 617107
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

ملکی گفت: مسئولین جلوی خروج غیرقانونی دام را بگیرند. کمبود دام گرانی بیش از حد گوشت را در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، علیرضا ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی و در رابطه با افزایش قیمت گوشت قرمز بیان داشت: ظرف یک ماه گذشته گوشت 4 هزار تومان افزایش پیدا کرده و پیش بینی ما این است که روند این افزایش قیمت در هفته جاری نیز ادامه داشته و شاهد بالارفتن بیشتر قیمت گوشت قرمز شویم.

وی ادامه داد: تنها دلیل این گرانی گوشت خروج غیرقانونی دام و کمبود آن در میادین است، در حقیقت ما کمبود دام در بازار نداشتیم اما به دلیل این خروج غیرقانونی به کشورهایی مانند ترکیه و امارات و کویت است که دام کم شده است . البته ما گوشزد کافی را از طریق رسانه‌ها اعلام کرده ایم و پس از این وظیفه مسئولین است که به این مسئله توجه داشته باشند.

ملکی با بیان این که افزایش قیمت گوشت گوسفندی موجب شده تا گوشت گاو هم گرانتر شود، گفت: در حال حاضر قیمتی که مغازه‌دار گوشت تهیه می کند بین 29 تا 30 هزار تومان است و مغازه دار نیز بین 33 تا 34 هزار تومان شقه بدون دنبه را به مصرف کننده عرضه می کند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: واردات نیز تا حدی در حال انجام است که البته جوابگوی نیاز کنونی نیست و از طرفی به هیچ عنوان کیفیت دام داخل را نیز ندارد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس