کد خبر 617040
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و ریاض حداد سفیر سوریه در مسکو، اعلام کردند که همکاری های دو کشور علیه تروریسم و گروه های تروریستی ضد سوری ادامه می یابد.

 به گزارش مشرق، پایگاه وزارت امور خارجه روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که در مذاکرات بوگدانف و حداد آخرین وضعیت سوریه بویژه همکاری های دو کشور علیه تروریسم در ابعاد مختلف و همچنین شرایط کنونی در حلب بررسی شد.

بنا به این گزارش، دو مقام روسی و سوری برنامه ادامه همکاری های موثرتر دو کشور برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در سوریه را بررسی و بر تداوم آن تاکید کردند.

بوگدانف نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در این دیدار همچنین بر ضرورت تداوم روند حل و فصل سیاسی بحران سوریه در چارچوب از سرگیری مذاکرات ژنو براساس مصوبات شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

روسیه که متحد سیاسی نظامی سوریه علیه تروریسم است، همزمان با تداوم همکاری نظامی 11 ماهه با ارتش این کشور در تداوم بمباران مواضع تروریست ها بویژه داعش و جبهه النصره، از سرگیری مذاکرات سوری-سوری در ژنو را نیز با همکاری سازمان ملل پیگیری می کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس