کد خبر 616626
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در اردوی ایتالیا جمعه ۲۹ مرداد به مصاف حریفی از لیگ دسته دوم کالچو خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا آماده می‌کند بامداد فردا به منظور برپایی اردویی تدارکاتی راهی فلورانس ایتالیا می‌شود.

بر همین اساس تیم ملی شنبه ساعت 06:30 از طریق فرودگاه فیومیچینو شهر رم ایتالیا وارد این کشور خواهد شد و سپس شاگردان کی‌روش که در غیاب سرمربی پرتغالی خود راهی این سفر می‌شوند در منطقه کاورچینوی فلورانس ایتالیا اردوی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایران قرار است 2 بازی دوستانه را در این اردو برگزار کند که نخستین دیدار این تیم از ساعت 18 به وقت محلی روز جمعه 29 مرداد مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ سری B کالچو یعنی اسپال برگزار می‌شود. این دیدار در استادیوم مورگنی در شهر فورلی برگزار می‌شود.

همچنین ملی‌پوشان فوتبال ایران در تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور نیز در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف منتخب امید سری B ایتالیا که از 14 باشگاه سری B تشکیل شده است، می‌روند که طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. سرمربیگری این تیم به عهده ماسیمو پیسدا بوده و این تیم زیر نظر اتحادیه سری B اداره می‌شود.

تیم ملی ایران در تاریخ 4 شهریور به کار خود در ایتالیا پایان داده و ادامه تمرینات این تیم برای آماده‌سازی دیدار با قطر و چین از هفته‌های اول و دوم مقدماتی جام جهانی از روز 6 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به صورت مستقیم از پرتغال راهی ایتالیا شده و به اردوی ملی‌پوشان اضافه شود.

همچنین شب گذشته نیز کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران 25 بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در اردوی ایتالیا فراخواند.

اسامی این 25 بازیکن به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها:

علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

مدافعان:

 سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، محمد طیبی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، وریا غفوری، سعید آقایی، محمد انصاری

بازیکنان میانی:

آندرانیک تیموریان، کمال کامیابی نیا، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی، عزت الله پورقاز

مهاجمان:

 اشکان دژاگه، رحیم زهیوی، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، احسان پهلوان، سروش رفیعی و مرتضی تبریزی.

بازیکنان دعوت شده به اردو باید ساعت 16 روز جمعه 22 مرداد در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

فهرست تیم ملی برای دو دیدار برابر قطر و چین پس از برگزاری اردوی ایتالیا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس