کد خبر 615565
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی الگوی جدید قراردادهای نفتی با حضور زنگنه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از حضور  بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 19 مرداد) کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و  گفت: در این  نشست پیش‌نویس قرادادهای نفتی که در هیئت دولت در چند روز گذشته در هیئت دولت تصویب شد، مورد بررسی قرار گرفت.

عضو فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: مقرر شد در جلسه‌ای دیگر موضوع الگوی جدید قرار دادهای نفتی بررسی شود.

وی با بیان اینکه در نشست امروز اعضای کمیسیون نگرانیهای خود درباره میادین مشترک نفتی با سایر کشورها را به وزیر نفت ابراز کردند، ادامه داد: در برخی قراردادها برای استفاده از میادین مشترک نفتی که با طرفهای قطری، عراقی و اماراتی بسته شده نگرانیهای وجود دارد که در جلسه امروز به نامدار زنگنه انتقال داده شد.

سخنگوی کمیسیون  انرژی مجلس درباره آتش‌سوزی‌های اخیر در برخی پالایشگاه‌های تصریح کرد: مدیریت ایمنی وزارت نفت با حضور در کمیسیون اعلام کرد تجهیزات و تاسیسات برخی از این پالایشگاه‌ها براساس اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده و آنها اجازه ورود وزارت نفت به این حوزه‌های واگذار شده را نمی‌دهند.

قره‌خانی درباره مشکلات به وجود آمده فارغ‌التحصیلات دانشکده نفت بیان کرد: وزیر نفت در حال پیدا کردن یک راه حل برای مشکلات آنها است چرا که آنها دانش‌آموخته دانشکده نفت هستند و تعهداتی دارند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس