کد خبر 615432
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

تروریست‌های داعش همراه با نزدیک شدن به آغاز عملیات آزادسازی موصل، اقدام به بازداشت‌های گسترده از ترس خیانت و اقدام نظامی، کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، تروریست‌های داعش دهها نفر از بزرگان و افراد قبیله «الطی» بزرگترین قبیله استان نینوی را دستگیر کرده‌اند.

«محمد الطائی» از بزرگان این قبیله که به منطقه کردستان عراق فرار کرده، به پایگاه خبری شفق نیوز گفته است که تروریست‌های داعش در چهارشنبه هفته گذشته به مهمانی عشیره «آل حنش» که بزرگ قبیله «الطی» است وارد شده و دهها تن از جمله «الشیخ صفوک الحنش» رئیس قبیله «الطی» را دستگیر کرده‌اند.

محمد الطائی در ادامه افزوده است که بازداشت این افراد در پی درز اطلاعاتی مبنی بر تصمیم آن‌ها برای تشکیل گروهی برای مبارزه با داعش در موصل، انجام گرفته است.

همچنین یکی از افراد ساکن در نزدیکی منازل «آل حنش» در منطقه «الوحده» موصل نیز خبر داده است که تروریست‌های داعش نزدیک به 62 فرد قبیله «الطی» را دستگیر کرده‌اند.

یک منبع امنیتی در اتاق عملیات آزادسازی نینوی نیز با تأیید این اخبار گفته است: داعش با نزدیک شدن به آغاز عملیات موصل، سعی دارد هر کسی را که امکان خطر آن‌ها برای این گروه می‌رود را از مقابل بردارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لبیک یا خامنه ای ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    پاکسازی عراق خیلی به نفع مردم و دولت سوریه میباشد از لحاظ روحی و روانی برای تروریستها یک کابوس است عربستان و ترکیه از این ترس دارند که سوریه به طور کامل پاکسازی بشه و اونوقت نوبت اول به نابودی ال سعود تعلق میگیره و شکی در آن نیست که آمریکا او را مقصر میداند تا روی کار خود سرپوش بگذارد و قطعا عاقبت عربستان مانند رژیم بعث عراق (صدام میشود) و از اون ور هم ترکیه درگیری بدی با حزب کرد ایجاد میکنه که صد در صد باعث بی امنیتی و از دست رفتن ترکیه میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس