پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از ملی پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران نوشت: حمید سوریان بازگشته است و به دنبال کسب هشتمین عنوان جهانی خود است.

به گزارش مشرق، این پایگاه اطلاع رسانی روز سه شنبه در گزارشی اجمالی از وضعیت اوزان 59 کیلوگرم و 75 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016 ریو؛ توضیحاتی راجع به «حمید سوریان» قهرمان کشتی فرنگی ایران و جهان ارائه داده و نوشته است: سوریان کشتی گیر فرنگی کار ایران و صاحب مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن بازگشته و در پی آن است که این بار نیز مدال طلای المپیک را در ریو 2016 برباید و هشتمین عنوان جهانی را هم در کارنامه درخشان خود بیاراید.

سوریان که در سال 2014 عنوان قهرمانی جهان را از آن خود ساخت، در مسابقات انتخابی بازی های المپیک 2016 ریو در لاس وگاس آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب «روشن بایراموف» آذربایجان شد و خیلی زود و تنها با انجام دو کشتی از راهیابی حذف شد.

سوریان در آخرین فرصت باقی مانده برای راهیابی به المپیک، در مسابقات استانبول به وضعیت سابق خود بازگشت و با انجام چهار فن تکنیکی در زمان 4:10 دقیقه وقت مسابقه، موفق شد حریف را شکست دهد و یکی از آخرین بلیت های راهیابی به بازی های المپیک 2016 ریو را بدست آورد.

سوریان چند روز بعد از اتمام بازی های المپیک 2016 ریو وارد 31 سالگی می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس