کد خبر 615249
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک ریو ضمن اشاره به نتایج سه روز نخست این بازی ها در مورد بعضی مسائل از جمله جنجال والیبالیست ها در شب افتتاحیه توضیح داد.

به گزارش مشرق، سه روز از بازی های المپیک می گذرد و ورزشکاران ایران در برخی رشته ها مانند تنیس روی میز، قایقرانی، تیراندازی، بوکس و والیبال به مصاف حریفان شان رفته اند. ورزشکاران این رشته ها در حالی طی این سه روز رقابت های خود را برگزار کردند که کاروان ایران در همان آغاز المپیک تحت تاثیر جنجالی قرار گرفت که از غیبت سه بازیکن تیم ملی والیبال در مراسم افتتاحیه و رژه ایجاد شده بود.

غیبت این بازیکنان ظاهرا با هماهنگی اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ورزش ایران انجام شد اما برخلاف پیش بینی منجر به حاشیه های زیادی شد. رحیمی در مورد این اتفاق و دیگر مسائل مربوط به کاروان ایران توضیح داد.
 
  انتظار می رفت شما به عنوان سرپرست کاروان ایران نسبت به جنجال و حاشیه های ایجاد شده از سوی والیبال واکنش نشان دهید! موضوع دقیقا چه بود؟

 برای افتتاحیه اینکه چه کسانی می آیند و چه کسانی نه را مورد توجه قرار داده بودیم، تصمیم گیری قطعی را به عهده سرپرستان تیم ها که همان روسای فدراسیون ها هستند، گذاشتیم. آنها اعلام کرده بودند که تیمشان یا به طور کامل نمی آید یا حضور نصفه و نیمه خواهد داشت. به طور مثال اعلام شد دوچرخه سواران به طور کامل نمی آیند، الهه احمدی و نجمه خدمتی هم گفته شد، نمی آیند. در مورد والیبال هم غیبت چند بازیکن اعلام شده بود، در واقع غیبت آنها با هماهنگی و مجوز خودم من انجام شد.

* پس چرا این غیبت جنجالی شد؟

- حضور افراد در افتتاحیه هماهنگ شده است، اشتباهی که صورت گرفت این بود که موسوی و بقیه بازیکنان آن عکس را در فضای مجازی منتشر کردند. البته خودشان هم متوجه شدند که این کار اشتباه بود اما در هر صورت باعث ایجاد این مشکلات شد. موضوع افتتاحیه و مسائل آن دیگر برای ما تمام شده است. به همه گفته ایم به فکر بازی ها باشند و انشاءلله مدال آوری. ما هر شب جلسه ای با سرپرستان تیم ها داریم و این مسائل را در این نشست ها گوشزد می کنیم.

* ورود ورزشکاران ایران به محل برگزاری بازی های المپیک ریو در چه مرحله ای است؟

- از مجموع ورزشکاران ١٤ رشته، اکثرا به ریو آمده اند. فقط دوومیدانی کاران و چند نفر از وزنه برداران مثل بهداد سلیمی نیامده اند، اعضای تیم کشتی فرنگی امشب و تکواندو فردا شب وارد ریو می شود، کشتی آزاد هم آخرین تیمی است که به ریو سفر می کند.

* قبل از این پاداش های متفاوتی برای مدال آوران ریو تعیین شد، احتمال دارد در جریان بازی ها و مثلا به خاطر یک نتیجه دور از انتظار پاداش جدیدی در نظر گرفته شود؟

- فعلا که تصمیمی نداریم، باید ببینیم چه نتایجی به دست می آید، باید منتظر یک سورپرایز یا اتفاق عجیب باشیم.

* هنوز خبری از سفر وزیر ورزش به ریو نیست، پیگیری انجام شده است؟

- همه شرایط برای سفر وزیر ورزش به ریو به طور کامل مهیا است، از قبل رزوو هتل و کارهای ترانسپورت انجام شده است، تصمیم اما با خودشان است. اینجا هیچ مشکلی نیست و هر زمان بیایند، شرایط مهیاست.

*  و سوال پایانی، از نتایج به دست تا امروز راضی هستید؟

- نتایج به طور کلی قابل انتظار بود، فقط فکر می کردیم الهه احمدی شرایط بهتری داشته باشد و نتیجه بهتری بگیرد هرچند واقعا رقابت المپیک سخت است. در مورد والیبال هم از بازی با آرژانتین خیلی راضی نیستیم، خود کادر فنی هم رضایت ندارد، البته پیش بینی می شد که بازنده این بازی باشیم اما تصورمان باخت ٣ بر صفر نبود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس