کد خبر 615161
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم تیم کشتی ایران معتقد است او و دیگر شاگردان محمد بنا می‌توانند یک نتیجه تاریخی را در المپیک ریو رقم بزنند.

به گزارش مشرق، حبیب اله اخلاقی پیش از اعزام به المپیک ریو اظهار داشت: ملی‌پوشان کشتی فرنگی در حالی مهیای حضور در المپیک هستند که همگی بر این باوریم یک نتیجه درخشان و تاریخی را رقم بزنیم چراکه توان و پتانسیل این مساله را داریم. خوشبختانه تمامی فرنگی‌کاران المپیکی از تجربه، توان و انگیزه بالایی برخوردارند و امیدوارم در نهایت با کسب نتایجی دلچسب، دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: اعضای تیم ملی اعزامی به المپیک تجربیات خوبی از اینگونه میادین دارند چراکه در المپیک لندن هم به میدان رفتند و در این چهار سال زمان بین دو المپیک، میادین مهم و بزرگ دیگری هم دیدند. تیم مدعی و عنوانداری داریم و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید می توانیم به هدف اصلی خود برسیم.

فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم تیم کشتی ایران در خصوص کسب دوبنده این وزن گفت: روند انتخاب ملی پوش این وزن بسیار طولانی شد اما در نهایت کادر فنی به من اعتماد کرد و توانستم مسافر المپیک شوم.من نیز باید به خوبی پاسخگوی اعتماد محمد بنا و همکارانش باشم و با تمام توان برای کسب مدال در برابر حریفانم به میدان بروم.

به گفته اخلاقی در این وزن رقبای توانمند و باتجربه ای همچون ژان بلینیوک از اوکراین، سامان طهماسبی از آذربایجان و ویکتور لورینچ  از مجارستان حضور دارند که همگی از مدعیان کسب مدال هستند.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس