کد خبر 614772
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از اهدای تابلوی ذخیره انقلابه به نوبخت سخنگوی دولت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد امین سلیمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از اهدای تابلوی ذخیره انقلابه به نوبخت سخنگوی دولت خبر داد.

وی در واکنش به اطلاق لفظ " ذخیره انقلاب" به یکی از صاحبان فیش های نجومی گفت: یکی از عادات ناپسند دولت یازدهم سواستفاده از فرهنگ واژگان ارزشمند انقلاب اسلامی و تحریف در معنای آنهاست، دولت محترم باید متوجه عواقب استفاده نابه جا و اطلاق پرهزینه برخی مفاهیم و نسبت دادن آن به افراد مسئله دار باشد.
 
اهدای تابلوی ذخیره انقلاب به نوبخت+ عکس
وی با اشاره به هدیه ای که توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به نوبخت اهدا خواهد شد اشاره کرد: طرح این تابلو تصویر از جانباز شهید رجب محمد زاده است و یاد آور آن است که برای اینکه امروز افرادی بر کرسی مسئولیت تکیه بزنند و به قول آقایان از سفره انقلاب بهره ببرند، امثال بابا رجب ها قربانی شده اند و تمام زندگی خود را وقف حیات انقلاب اسلامی کرده اند، بدون شک مصادره به مطلوب تمامی ارزش هایی که اعتلای آنها مدیون زنان و مردانی همچون بابا رجب هاست ، به نفع یک جریان سیاسی ظلم آشکار است. انشالله این طرح به در قالب یک تابلو به نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نوربخش ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    شاذی روحش صلوات
  • عباس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    دم هر چي مرد بي ادعا گرم... با اين فداکاري و هزينه اي که داده،هنوز مستاجر بود..
  • شاپور ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خدایا خودت روح بزرگ و آسمانی و زیبای این مرد بزرگ رو در آرامش ابدی و جاودانه پاسداری کن و با این مدیران پلید و دروغگو و مال مردم خور آخر و عاقبت ما رو ختم به خیر کن و به ما رحم کن ای خدای بزرگ
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    نتونستن برای این شهید زنده تا حالا یک اپارتمان 30 متری هم بدن یعنی بودجه نداشتن یا نمی دونستن یا فداکاری ارزشی نداره یا چی ؟ به ما هم بگید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس