کد خبر 614726
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حقوق‌های نجومی دل ملت ایران را به درد آورد، گفت: لیست 2500 مدیر را بررسی کردم و مشخص شد در میان آنها کمتر از 50 مدیر حقوق غیرطبیعی دریافت می‌کردند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه باید مقید به قانون‌گرایی در کشور باشیم و قانون فصل‌الخطاب ما باشد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید هیچ قدمی فراتر از قانون برنداشته‌ایم.

وی ادامه داد: یک فساد سیستمی ایجاد شده که نتیجه قانون‌گریزی است. ما در مبارزه با فساد جدی هستیم زیرا تا فساد سیستمی ریشه‌کن نشود توسعه و پیشرفت کند خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به  موضوع‌ حقوق‌های نامتعارف، گفت: حقوق‌های نجومی دل ملت ایران را به درد آورد. البته تعداد کمی از مدیران اینگونه بودند. بنده لیست 2500 مدیر را بررسی کردم و در میان آنها کمتر از 50 مدیر حقوق غیرطبیعی دریافت می‌کردند که البته همین هم نباید اتفاق می‌افتاد. اکنون شورای حقوق و دستمزد فعال شده و به ملت ایران اطمینان می‌دهم با تصمیمات اتخاذ شده شاهد اتفاقات تلخی از این دست نباشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ان شاءالله که راست میگی .البته یکی هم باید از شما بازخواست کنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس