کد خبر 614462
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

با مذاکرات انجام‌شده بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس قطعی شده و او قرار است با دادن یک تعهدنامه همانند مهدی طارمی یک بار دیگر پیراهن سرخ پرسپولیس را بپوشد.

به گزارش مشرق، رامین رضائیان بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز پیش قراردادش را با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه فسخ کرده بود، امروز برای چندمین بار با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه برگزار کرد تا بلکه بتواند راهی برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پیدا کند.

این جلسات که البته با حضور رامین و مدیران باشگاه انجام می‌شد، برای علاقه‌مندان به پرسپولیس و خبرنگاران نکات ابهام زیادی داشت؛ چراکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بارها و در مصاحبه‌های متعدد عنوان کرد جایی برای رامین رضائیان در پرسپولیس ندارد و از کادر بازیکنانش هم راضی است و به این ترتیب نمی‌خواهد کسی از لیست این باشگاه خارج شود. این پافشاری‌های مصرانه برانکو شک همه را تبدیل به یقین کرد که دیگر بازیکن شماره 27 فصل گذشته پرسپولیس پیراهن سرخ این تیم را به تن نخواهد کرد، اما از درون باشگاه پرسپولیس خبرهای دیگری به گوش می‌رسد.

رامین رضائیان برای حضور در پرسپولیس با مدیران این باشگاه توافق کرده است و در این میان مشخص نیست نظر سرمربی برای مدیران این باشگاه چه جایگاهی دارد. وقتی بارها سرمربی سرخ‌پوشان در مصاحبه‌هایش عنوان کرد که نیازی به رضائیان ندارد، مشخص نیست که مدیران پرسپولیس با چه استدلال و ادله‌ای با این بازیکن باب مذاکره را باز کرده‌اند. در این میان شاید اگر برانکو بخواهد بار دیگر از استقلال کاری و اینکه حرف آخر را در زمینه جذب بازیکن او می‌زند، مطرح کند، کم‌تر کسی این حرف سرمربی کروات را جدی خواهد گرفت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب چند بازیکن نشان داده‌اند که خیلی علاقه‌ای به دانستن نظر سرمربی‌شان ندارند و حالا با اضافه شدن رامین رضائیان جمع بازیکنان این چنینی تکمیل‌تر خواهد شد.

با جدایی الکساندر لوبانف از پرسپولیس جا برای اضافه شدن رامین رضائیان کاملاً باز شده و قرار است با این شرایط نام آنتونی گولج مدافع استرالیایی ـ کروات پرسپولیس از لیست تیم خارج شود و حالا که رضائیان می‌گوید قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده تکلیف او را روشن کنند، بر همه واضح و مبرهن است که این خرید زمان برای کنار آمدن با گولج و جدا کردن او از جمع پرسپولیسی‌هاست.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس همان‌طور که از مهدی طارمی برای بازگشت مجدد به این تیم تعهدنامه محکمی گرفته‌اند، قصد دارند تعهدنامه سفت و سختی هم از رضائیان بگیرند تا دیگر او هم این‌گونه به سرش نزند که بخواهد لژیونر شود.

نکته جالب‌توجه اینجاست که در فصل نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها حاضر بودند با هر شرط و شروطی که از سوی این دو بازیکن مطرح می‌شود، کنار بیایند تا آنها را در جمع خودشان داشته باشند، اما مشاوره‌های غلط باعث شد تا این دو بازیکن هم جایگاه خودشان را در بین هواداران پرسپولیس متزلزل ببینند و هم اینکه اینک این باشگاه پرسپولیس است که هر شرطی که بخواهد می‌تواند برای ماندن این دو بازیکن بگذارد.

و سخن پایانی این است که به نظر می‌رسد با صحبت‌های امروز برانکو مبنی بر اینکه کار انتخاب دروازه‌بان جدید انجام شده و مراحل تهیه ویزا در دست اقدام است، می‌توان به این نتیجه رسید که قطعاً گلر دوم سرخ‌پوشان یک دروازه‌بان خارجی خواهد بود تا با این شرایط هم رضائیان به پرسپولیس برگردد و هم اینکه برانکو به خواسته خودش برای جذب دروازه‌بان خارجی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خوب شد حالا واسشون درس عبرت میشه که دیگه هوس اروپا به سرشون نزنه
  • ناشناس ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    شک نکنيد اين تيم پرسپوليس يک تيم بي در و پيکر است واقعا پرسپوليسي که پروين داشت با پرسپوليس الان قابل مقايسه نيست قديمي ها بهتر ميدانند .
  • نادر ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    شمابرای پرسپولیس وبرانکو دلسوزی خودشان بهترمیدانندچکارکنندچراهیچکس راجع به ابراهیمی که رفت وبرگشت یاآنهمه اصراروواسطه برای حفظ شهباززاده شدحرفی نمیزنندفقط گیرداده اندبه پرسپولیس این جای سوال داره چراهمه دلسوزان وعلاقمندان نظرشان برکوتاه آمدن برانکودرموردرضاییان است معلوم میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس