دروازه‌بان کروات مدنظر پرسپولیس با سابقه درخشش در فصل گذشته لیگ اول مجارستان به تمرینات پرسپولیس امده و اگر اتفاق خاصی نیفتد با سرخپوشان قرارداد خواهد بست.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشویچ که سابقه درخشش در دروازه هایدوک اشپیلت کرواسی را دارد با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ به تهران آمد تا خیال مرد کروات را از بابت داشتن دروازه بانی کارآزموده در کنار علیرضا بیرانوند راحت کند.

بوژیدار فصل قبل از ارکان اصلی موفقیت های دبرسن برای رسیدن به پله سوم لیگ اول مجارستان بود و البته جایگاه این دروازه بان در فصل اخیر فوتبال مجارها به خطر افتاده بود که تصمیم گرفت به ایران بیاید.

با دروازه‌بان کروات مدنظر برانکو آشنا شوید+عکس 

فصل بد

در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال مجارستان شانس با بوژیدار یار نبود. این دروازه بان باتجربه فقط دو هفته نخست بازیها را به عنوان گلر دوم روی نیمکت دبرسن نشست و این برای رادوشویچ خوشایند نبود.

بوژیدار در ایستگاه اول ۹۰ دقیقه نیمکت نشین استفان ورپچ مجار در دیدار برابر تیم پاسکی بود. مسابقه ای که با تساوی ۱-۱ طرفین خاتمه پیدا کرد.

این دروازه بان در دیدار هفته دوم دبرسن هم مجددا روی نیمکت ذخیره ها نشست تا شاهد سه تایی شدن رقیبش استفان در دیدار با تیم سرشناس واشاش باشد.

پس از این بود که بوژیدار دیگر روی نیمکت هم ننشست. به این ترتیب براتیسلاو دانیلوویچ صرب به گلر شماره یک دبرسن در ادامه رقابتها تبدیل شد و گلر مد نظر پرسپولیسی ها بعد از دو بازی رفتن روی سکوها راهی تهران شد.

با دروازه‌بان کروات مدنظر برانکو آشنا شوید+عکس 

۲۳ بازی و نمایشی دلپذیر

دروازه بان جدید پرسپولیس در فصل۱۶-۲۰۱۵ لیگ اول مجار ها از خوبهای دبرستن بود. بوژیدار اگر چه که در ۱۰ بازی به عنوان گلر شماره دو روی نیمکت نشست اما طی ۲۴ هفته از ۳۴ بازی فصل درون دروازه تیم مجار ایستاد تا ۹ کلین شیت داشته باشد و تنها ۲۴ گل دریافت کند.

این گلر ۱۸۷ سانتی متری عاملی تاثیر گذار در سوم شدن دبرستن بعد از فرانس واروژ سرشناس و تیم ویدوتون بود که با ۲ امتیاز بیشتر بالاتر از دبرستن ۵۳ امتیازی نایب قهرمان شد.

حال باید دید گلری که در فصل گذشته از خوبهای دبرستن بود اما در فصل جاری جایگاهش را از دست داد در اردوی ارتش سرخ برانکو هم یک نیمکت نشین خواهد بود یا اینکه علیرضا بیرانوند را به چالشی جدید برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دعوت خواهد کرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    این مد نظر برانکوس؟!
  • آرش ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    مگه چه شه؟
  • Ali ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    حیف رامین که فرستادند رفت و هم ولایتیهای اقای برانکو رانگه داشتند .خداوکیلی یه بچه ده ساله هم میدونه کیفیت بازی رضائیان به مراتب بالاترازاین اوکراینی ها وگولچه ولی بعًیا ازترس اینکه منافعشون به خطربیفته بابت خروج خارجیا ازلیست پرسپولیس نگذاشتند رامین بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس