کد خبر 613971
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

عضو هیات ملی یمن در مذاکرات کویت ضمن مطالبه ایفای نقش بی‌طرفانه سازمان ملل متحد در بحران کشورش ، اعلام کرد که این هیات امروز (شنبه) کویت را ترک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، "حمزه حوثی" از اعضای ارشد هیات ملی یمن در مذاکرات کویت، ضمن درخواست از سازمان ملل متحد برای ایفای نقش بی طرفانه در بحران یمن، اعلام کرد که این هیات امروز شنبه کویت را به مقصد مسقط ترک خواهد کرد تا از آنجه به صنعا باز گردد.

سایت خبری "تعز نیوز" در این باره نوشت: هیات مذاکره کننده یمنی، تاکید کرد که روند گفت وگوهای آینده باید بر مبنایی شفاف و دربرگیرنده راه حل سیاسی فراگیر و کامل باشد به گونه ای که همه جوانب سیاسی، اقتصادی، امنیتی و انسانی را شامل شود.

حوثی افزود: نقش سازمان ملل متحد در بحران یمن باید مستقل و مبتنی بر بی طرفی باشد و این سازمان نباید طرح و برنامه ای را بپذیرد که تمایلات و خواسته های متجاوزان را برآورده سازد.

وی گفت: ما در این مذاکرات برای رسیدن به راه حل سیاسی فراگیر، هر کاری که لازم بود انجام دادیم، اما متاسفانه متجاوزان همواره با کارشکنی مانع موفقیت این مذاکرات شدند.

حوثی تاکید کرد که سرسختی و تشدید مداوم اقدامات متجاوزان و مزدورانشان در یمن، در چارچوب برنامه ای از پیش تعین شده صورت می گیرد.
 
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس