کد خبر 613896
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

مزدوران سرلشگر منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن از صبح امروز حمله وسیعی را به مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور در شرق شهر صنعا پایتخت آغاز کرده اند.

گروه جهان مشرق- کانون این درگیری ها در منطقه "نهم" واقع در حاشیه شرقی صنعا قرار دارد که طی آن هزاران نفر از شبه نظامیان وابسته به منصور هادی برای پیشروی به سمت دروازه های پایتخت در تلاش هستند.

حمله مزدوران هادی به شرق صنعا+عکس

بنابر این گزارش، این عملیات تحت عنوان "وعده ما در میدان تحریر صنعا" با مشارکت بیش از 5 هزار نیرو متشکل از شبه نظامیان یمنی، نظامیان اماراتی و عناصر حزب تکفیری الاصلاح آغاز شده است. به گفته منابع میدانی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از ساعتها نبرد موفق به دفع این حملات شده اند. از سوی دیگر منابع یمنی از شکست تلاش مزدوران سعودی برای سیطره بر استان جوف واقع در شمال یمن و هم مرز با عربستان خبر داده اند. طی روزهای اخیر نیروهای یمنی بخش های وسیعی از استان های نجران و جازان را تحت کنترل خود گرفته اند.

حمله مزدوران هادی به شرق صنعا+عکس

حمله مزدوران هادی به شرق صنعا+عکس

حمله مزدوران هادی به شرق صنعا+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همراه ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    مرغ زیرک گر بدام افتد تحمل بایدش، درسته که خیلی یمن صدمه دیده ولیکن چون دشمن به نتیجه نمیرسه پدرش درامده. و برد با کسیه که تحمل کرده و روزگار اینجوری هم نمیمونه و دوران بزن دررویی هم بپایان رسیده. ظالم همیشه از شرایط سخت بیزاره و تحمل ناکامی نداره و مظلوم با تحملش به نتیجه و هدف میرسه ولو در راهش کشته بشه و همه میدونن که شرافتمندانه پیروز شده و دشمنان با هرزگی باید زندگی کنن..
  • صادق صفرپور ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    هرچیزی بارنج بدست اید بسیارشیرین است وخدایاران خودرا یاری خواهدکرد.
  • محمد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    احتمالا بخشی از یمن تجزیه بشه البته یک بخش کوچک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس