کد خبر 613955
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از فرناندو خسوس این اشتباه عجیب بود و به هر حال نباید بازیکن را مورد سرزنش قرار بدهیم و خسوس بهترین دروازه‌بان ایران است.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: از فرناندو خسوس این اشتباه عجیب بود به هر حال نباید بازیکن را مورد سرزنش قرار بدهیم و خسوس بهترین دروازه بان ایران است. بعد از گل پرسپولیس به دنبال حفظ نتیجه بود. من از خط حمله تیم راضی نیستم و باید بیشتر کار کنیم.

کمالوند در مورد داوری گفت: داور اشتباه کرد هم روی اخراج آذر نیا و هم در کارت زردی که به پریرا نشان داد داور در آن صحنه اشتباه تاثیرگذاری داشت. البته در کل بازی خیلی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس هم عملکرد بهتری داشتند.
سرمربی گسترش در مورد اعتراض به داور گفت: به داور بخواهیم اعتراض کنیم کارت می‌ دهد ولی شما درست می‌گویید داور بازی را اداره کرد. بیرانوند فقط 4- 5 دقیقه وقت را تلف کرد.
کمالوند درمورد اینکه چرا مدام ضد حمله می‌خوردید گفت: وقتی سراسر حمله می‌شویم گاهی اوقات اسیر ضدحمله حریف می‌شدیم.
وی در مورد وضعیت پریرا گفت:  این بازیکن  8 روز قبل از شروع لیگ به تیم ما اضافه شد ولی در تعطیلات لیگ پریرا را آماده می کنیم.
وی در مورد تعویض هایش گفت: می خواستیم درویشی و ارجمندیان  را به میدان بفرستیم و برای همین دست به خط دفاع نزدیم.

کمالوند گفت: 3 مهاجم در جلو داشتیم که هر 3 تعویض شدند برای اینکه هماهنگ شوند زمان می‌برند.

وی در پاسخ به این سؤال که نقطه قوت تیم گسترش دروازه‌بانش بود اما چرا امروز گل سادة‌ای روی اشتباهش دریافت کرد: سال گذشته هم وقتی دروازه‌بان‌مان را مقابل پرسپولیس عوض کردیم همه ایراد گرفتند از شانس بد ما هر وقت روز بد گلر ما است به پرسپولیس می‌خوریم و امروز هم روز بعد خسوس بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره انتقاداتش به ساعات بازی‌های این تیم گفت: شدیداً به این موضوع اعتراض داریم اما متأسفانه لجبازی می‌کنند امروز از 2 بازی قبل خیلی ضعیف‌تر بودیم اما آنها پرسپولیس بودند و به ترکیب‌شان دست نزده بودند.

کمالوند درباره انتقاداتش از شجاعیان گفت: داریوش فوتبالیست و پسر خوبی است که باید هدایت شود اما امروز خیلی تغییر کرده بود و از او راضی بودم. 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا رهگذر ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    چرا هر کی میره تبریز مربیگری ،خدای بهانه آوردن میشه؟
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    یادمه همین آقای کمالوند توو لیگ 15 ام میخواست با شکست پرسپولیس ، راه قهرمانی تراکتور رو هموار کنه منتهی 4 تایی شد
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    بعد از گل پرسپولیس به دنبال حفظ نتیجه بود؟ معلومه خیلی به فوتبال آگاهی داری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس