کد خبر 614227
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

مدافع گسترش فولاد گفت: خسوس هم در فشار بالایی بوده و قصد داشته که دروازه اش را بسته نگه دارد اما این اشتباهات برای بزرگترین بازیکن های دنیا پیش می آید.

به گزارش مشرق، سید محسن حسینی در رابطه با دیدار روز گذشته گسترش فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب و فیزیکی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیسی ها همان طور که قبل از بازی گفته بودند برای گرفتن سه امتیاز به تبریز آمدند و در نهایت توانستند از غفلت ما استفاده کرده و با پیروزی به تهران برگردند. البته ما در طول بازی سیستم هجومی پرسپولیس را خنثی کردیم اما شاید آن درگیری که در نیمه نخست میان بازیکنان رخ داد و در نهایت به اخراج سرپرست ما منجر شد سمت و سوی بازی را تغییر داد.

وی درباره درگیری ایجادشده عنوان کرد: من با یکی از بازیکنان پرسپولیس در گوشه ای از زمین برخورد داشتم. وقتی بلند شدیم و با یکدیگر دست دادیم دیدیم که کامیابی نیا و شیمبا در میانه زمین با یکدیگر درگیر شدند و بقیه هم در حال جدا کردن آنها هستند. شاید حق وردی هم به خوبی این صحنه را ندید اما آن چیزی که من از نیمکت نشینان خودمان شنیدم این بود که شروع کننده این درگیری کامیابی نیا بوده و شیمبا هم به رفتار او واکنش نشان داده. آن کارت زردی که بازیکن ما دریافت کرد باعث شد تا آخر بازی با احتیاط بازی کند و از نظر روحی هم شیمبا را به هم ریخت.

مدافع گسترش فولاد درباره گلی که این تیم دریافت کرد بیان داشت: متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. البته نمی توان به خسوس خرده ای گرفت. چون تا اشتباهی رخ ندهد گلی به ثمر نمی رسد. اما می خواهم بگویم که روی مهارت فردی خاص یا سیستم هجومی پرسپولیس گل دریافت نکردیم.  خدا را شکر در چند بازی اخیر نشان دادیم که سیستم دفاعی مستحکمی داریم. بعد از گل پرسپولیس هم هرچقدر حمله کردیم فایده ای نداشت.

حسینی درباره انتقادهایی که از خسوس صورت گرفته گفت: این دروازه بان از سال گذشته نشان داده که فراتر از ایران است و میخش را خوب کوبیده است. قطعا خسوس هم در فشار بالایی بوده و قصد داشته که دروازه اش را بسته نگه دارد اما این اشتباهات برای بزرگترین بازیکن های دنیا پیش می آید.

وی در پایان درباره نتایج ضعیف گسترش فولاد در سه هفته اول گفت: انتظار خودمان هم بیشتر از این بود. اما هنوز هم برای رسیدن به بالای جدول دیر نشده و میتوانیم با سه امتیازی که در هفته چهارم به دست می آوریم قبل از تعطیلات لیگ خودمان را به میانه های جدول برسانیم. مطمئن باشید گسترش فولاد این فصل نمایش خیلی بهتری از سه هفته اول خواهد داشت.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس