نماینده سابق مجلس با اشاره به برگزاری جلسه ۵ ساعته منتقدان قرادادهای جدید نفتی، گفت: با وجود چند اصلاح در متن این قراردادها، اما همچنان وزارت نفت رویکرد استفاده از ظرفیت خارجی‌ها و بی توجهی به ظرفیتهای داخلی را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، احمد توکلی با اشاره به تصویب متن اصلاح شده قراردادهای جدید نفتی از سوی هیئت دولت در چهارشنبه‌ گذشته اظهار کرد: امروز صبح جلسه‌ای 5 ساعته با حضور منتقدان قراردادهای جدید نفتی برگزار شد که آنرا طی دو روز آینده به صورت کتبی به اطلاع سران سه قوه و همچنین نمایندگان مردم در مجلس می‌رسانیم.

وی با اشاره اجمالی به مسائل مطرح شده در این جلسه، تصریح کرد:  محور اصلی انتقادات رویکرد وزارت نفت است که اساس آن سپردن کار به خارجی‌هاست.

وی با تاکید بر این‌که این رویکرد ظرفیتهای داخلی کشور را از کار می‌اندازد،‌ ادامه داد: با آن‌که دولت و وزارت نفت روی قراردادهای جدید نفتی کار کرده‌اند اما اکثر ایرادات قبلی وارد شده به این قراردادها باقی مانده است.

نماینده سابق مجلس اظهار کرد: تنها سه، چهار ایراد از سوی وزارت نفت اصلاح شده ولی همچنان رویکرد این وزارتخانه اصرار بر نادیده گرفتن ظرفیتهای داخلی و استفاده از خارجی‌هاست، در حالی که باید روش همکاری با خارجی‌ها خرید خدمت بوده و مدیریت در دست ایرانی‌ها باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    جای امثال توکلی و زاکانی و.. در مجلس دهم خالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس