نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ۶ ماه تأثیری از برجام در اقتصاد کشور مشاهده نمی‌شود و ما انتظار داریم در مقابل اجرا نشدن تعهدات از سوی آمریکا دولتمردان نیز اقدام متقابل کنند.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر بدعهدی‌های آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب از روز اول مذاکرات سیاست‌های شیطان بزرگ و بدعهدی‌های آن را گوشزد می‌کرد و هشدار و تذکرات لازم را در این باره به دولتمردان می‌داد و می‌گفتند که اگر آمریکا به تعهدش عمل نکند ما نیز به تعهداتمان عمل نخواهیم کرد.

وی افزود: انتظار ما این است که اگر آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نمی‌کند دولتمردان جمهوری اسلامی ایران نیز به تعهدات خود عمل نکنند و گوش به فرمان رهبر انقلاب در این عرصه گام بردارد. چرا که هرگاه ما به فرمایشات رهبری عمل کرده و حکم حکومتی را انجام دادیم موفقیت از آن ما بوده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه انتظار داریم پس از اجرای برجام شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد اما با گذشت 6 ماه از اجرای برجام ما تاثیری از برجام در رکود، توسعه، و رونق اقتصادی در کشورمان متاسفانه ندیدیم.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: شواهد و قراین بیانگر این است که با عمل به اقتصاد مقاومتی موضوع تولید ملی و اشتغال جوانان مرتفع خواهد شد و ما موفق خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    فرضا دست آورد داشت و تحریمها لغو می شد آیا برجام خوب بود؟ آیا گوشت خوک اگر خوشمزه باشد حلال می شود؟ برجام شرک به خدا و پیوستن رسمی به ولایت طاغوت بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس