به گزارش اداره فدرال پلیس جنایی آلمان با وجود اینکه هجوم پناهندگان به آلمان در سال ۲۰۱۶ کاهش پیدا کرده است اما شمار جرائم علیه اقامتگاه‌های پناهندگان در این کشور حدود سه برابر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با وجود اینکه شمار پناهندگانی که به آلمان می آیند کاهش پیدا کرده است حملات به اقامتگاه های پناهندگان در آلمان همچنان رو به افزایش است.

به گزارش اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در نیمه ابتدایی سال 2016 665 مورد جرم و جنایت علیه اقامتگاه های پناهندگان وجود داشته است که 613 مورد از آن ها با انگیزه راست افراطی انجام شده است. در 52 مورد بقیه نیز نمی توان انگیزه های سیاسی را رد کرد. تعداد این گونه جرائم سه برابر بیشتر از حملات به اقامتگاه های پناهندگان در نیمه ابتدایی سال 2015 بوده است.

این جرائم عمدتا خشونت آمیز بوده ( 118 مورد)، 262 مورد خسارت به اموال و 148 مورد جرائم تبلیغاتی وجود داشته است. همچنین 55 مورد حملات آتش سوزی به اقامت گاه های پناهندگان در سال جاری میلادی ثبت شده است.

به گزارش اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در نیمه ابتدایی سال 2015 202 مورد جرائم علیه اقامتگاه های پناهندگان و در تمام سال 1031 مورد این گونه جرائم ثبت شده است که 923 مورد از این جرائم با انگیزه راست افراطی انجام شده است. در سال 2014 در مجموع 199 مورد از این گونه حملات ثبت شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس