کد خبر 612072
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان از آغاز فروش قسطی ۲۵۰ هزار واحد مسکن خبر داد و گفت: میانگین اقساط این طرح ماهانه یک ملیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، جمشید برزگر در نشست خبری در پاسخ به تسنیم اظهار داشت: طرح مسکن قسطی را به بانک مسکن ارائه دادیم و قرار شد این طرح پس از تصویب به ما ارجاع داده شود اما هنوز بانک مسکن این اقدام را انجام نداده است البته این بانک با تضمین 150 میلیون تومانی طرح مذکور را برای اجرا به شعب خود ابلاغ کرده است.
 
وی با بیان اینکه بانک مسکن اعلام کرده دوره اقساط طرح مذکور 5 ساله است و بیشتر از 150 میلیون تومان نمی‌تواند این طرح را تضمین کند، تصریح کرد: بانک مسکن اعلام کرد که بازپرداخت این طرح 5 ساله است اما انبوه سازان پیشنهاد 10 تا 15 ساله را به خریداران می دهند و خریداران می‌توانند در این دوره زمانی اقساط مسکن خریداری شده را پرداخت کنند. 
 
رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان  با بیان اینکه هفته آینده سامانه جامعی برای طرح مسکن قسطی رونمایی می‌شود گفت: در این سامانه اطلاعات مربوط به واحدهای مسکن مهر که قرار است فروش اقساطی شوند از سراسر کشور جمع آوری شده که خریداران می‌توانند از آن استفاده کنند. 
 
وی از یک پیشنهاد ویژه برای تهران خبرداد و افزود: برای پایتخت به دولت پیشنهاد داده‌ایم که 60 درصد قیمت خانه را تسهیلات ارائه دهند تا مردم بتوانند واحدهای انبوه سازان را خریداری کنند.
 
برزگر با اعلام اینکه حدود 250 هزار واحد انبوه سازان برای طرح مسکن قسطی عرضه می‌شود، اظهار کرد: میانگین اقساط این طرح ماهانه یک ملیون و 200 هزار تومان است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    با حقوق 800 هزار در ماه هم زندگیمون میچرخه هم وام 1.2 میلیونی میدیم هم پس انداز میکنیم هم مسافرت و تفریح هم.... خدایی اینا انگار خیلی بی دردن ااااا.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس