کد خبر 611340
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت رضا یزدانی تا المپیک و نظر کمیته پزشکی، گفت: در خصوص کاپیتان تیم ملی نباید عجولانه و غیرمنطقی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش مشرق، علی بیات با بیان اینکه رضا یزدانی با تمام وجود برای رسیدن به المپیک تلاش می‌کند، اظهار داشت: او قهرمان سرد و گرم چشیده ای است و به خوبی می داند برای رسیدن به هدفش باید چه میزان تلاش کند. تمامی اعضای کادر فنی کشتی آزاد نیز با توجه به این موضوع از هیچ تلاش و کوششی برای بهبودی کامل یزدانی و رسیدن او به المپیک دریغ نمی کنند، چراکه او کاپیتان تیم ملی و قهرمان بزرگی است.

وی در واکنش به نظر کمیته پزشکی در خصوص یزدانی تصریح کرد: ما همچنان وقت داریم تا رضا بتواند با حداکثر آمادگی به المپیک برسد. تمام فکر و ذهن ما و کمیته پزشکی این است که مبادا کابوس و اتفاق تلخ المپیک قبلی برای یزدانی تکرار شود و او در میانه راه از صعود بازماند. هر چند که خود یزدانی معتقد است می تواند در المپیک کشتی بگیرد و از پس حریفانش بر آید.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد افزود: یکی از عواملی که ما و کمیته پزشکی فدراسیون کشتی را به بازگشت مجدد یزدانی امیدوار کرد، انگیزه و روحیه او در طول دوران درمان و تمرینات آماده سازی بود که امیدواریم این زحمات شبانه روزی در المپیک نتیجه دهد.

بیات در پایان خاطر نشان کرد: ما چند روز دیگر فرصت داریم تا یزدانی را به خوبی برای المپیک محک بزنیم. یزدانی هم به خوبی می داند که توقع و انتظارات مسئولان و اهالی کشتی از او بالاست و باید با اطمینان خاطر و اعتماد بنفس لازم در المپیک به میدان برود.

کمیته پزشکی فدراسیون کشتی صبح امروز اعلام کرد با توجه به حساسیت‌های خاصی که بدلیل سابقه مصدومیت رضا یزدانی در المپیک قبلی وجود دارد، مسئولان و کادر فنی نیز به دنبال حضور یزدانی مصدوم در المپیک نیستند، اما در صورت اصرار او و تایید کادر فنی بر اعزام، مسئولیت هر اتفاقی در المپیک متوجه رضا یزدانی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس