کد خبر 611182
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بعد از گل نباید عقب می‌کشیدیم و خودمان دست‌مان را بالا بردیم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: به نظرم ما بعد از اینکه گل زدیم نباید عقب می‌کشیدیم اما به هر حال این مسائل طبیعی است. فکر می‌کنم تعطیلات لیگ که به خاطر اردوی تیم ملی خواهد بود خیلی به نفع ما بشود.

کاظمی ادامه داد: ما 24 بازیکن داریم اما خیلی‌ها تاکتیک تیمی را رعایت نمی‌کنند. از طرفی حریف از ما هماهنگ‌تر بود. وقتی بازی مستقیم از سوی حریف انجام می‌شود این مسئله عکس‌العمل دارد اما بازیکنان ما از آن استفاده نکردند. ما حتی چند بار 2 به یک و 3 به 2 شدیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و عقب نشستیم. از طرفی هم چند موقعیت خوب داشتیم. هر چند که در تیم مقابل رضا ناصحی روز خوبی داشت اما ما قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی افزود: عسگری در همان ابتدای بازی تا پایش به توپ خورد مچ پایش پیچ خورد و این برای ما مشکل‌ساز بود چرا که این بازیکن در شرایط ایده‌آلی قرار داشت و اهداف ما را به هم ریخت. درباره داوری هم باید بگویم که همه چیز ایده‌آل بود و بازی به صورت فشرده و فیزیکی انجام شد اما توپ روی هوا بود و ما هم عقب رفتیم اما قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره رضایتش از خط دفاعی این تیم و همچنین میثم حسینی و محمدرضا خانزاده افزود: خیلی از آنها راضی هستم. خانزاده یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است که باید به تیم ملی دعوت شود. از میثم حسینی هم هر چه خواستیم انجام داد و اجازه سانتر کردن به حریف نداد. البته من در کنفرانس خبری بحث تاکتیکی نمی‌کنم اما خودمان دست‌مان را بالا بردیم. نمی‌شود که 24 بازیکن را در 2 هفته هماهنگ کنیم. رضا نورمحمدی هم کاپیتان باشخصیت ما بود که خیلی خوب بازی کرد و همچنین خانزاده هم همه تلاشش را انجام داد اما برخی بازیکنان در بحث تاکتیکی خوب نبودند. البته هر چه زمان بگذرد بهتر می‌شویم. در بحث بدنی هم خوب بودیم و رضا درویشی به اندازه 4 نفر دوید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس