کد خبر 611197
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: دلیل نمی‌شود که چون در دو سال گذشته خوب شروع نکرده‌ایم، امسال هم خوب شروع نکنیم.

به گزارش مشرق، سعید آذری پس از تساوی ذوب آهن برابر سایپا در خصوص بازی اظهار داشت: بازی فیزیکی و خوبی را شاهد بودیم و دو تیم نشان دادند هنوز از بند فشار تمرینات آمادگی جسمانی رها نشده‌اند. دو تیم نشان دادند امسال برای رسیدن به بالای جدول کار سختی دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها کم است باید تدابیری اتخاذ شود که هرچه زودتر تیم به شرایط مسابقه برسد.  البته ما نگران هیچ چیز نیستیم و خوشبختانه بازیکنان ما همه تلاش خود را کردند، فقط باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری کنند. بازیکنان جدیدی مثل بنگستون به تیم ما اضافه شدند که امروز هم در دقایقی که بازی کرد تاثیرگذار نشان داد.

مدیرعامل ذوب آهن درباره پیش بینی‌اش از ذوب آهن امسال بیان کرد: دلیل نمی‌شود که چون در دو سال گذشته خوب شروع نکرده‌ایم، امسال هم خوب شروع نکنیم. فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود و نباید به این بسنده کنیم که این اتفاق ممکن است امسال هم رخ دهد.


آذری تصریح کرد: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم شرکت کنیم و آنگاه وقتی فشار بازی‌ها بالاتر می‌رود نتیجه گیری سخت‌تر می‌شود. من مطمئن هستم که ذوب آهن راه خودش را به خوبی ادامه می‌دهد و امیدوارم بازیکنان قدر این موقعیت‌ها و امتیازات را بدانند.

وی درباره اینکه ذوب آهن مشکل مالی دارد یا خیر خاطرنشان کرد: در مجمع بودجه ذوب آهن را 13 میلیارد کم کرده‌اند اما با توجه به صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم اشتباهی در مجمع انجام شده است که تا این حد نباید بودجه کاهش پیدا می‌کرده است. ما تقاضای مجمع فوق العاده کرده‌ایم و ادله خود را هم نوشته‌ایم. امیدوارم در مجمع فوق العاده این بودجه کمی تعدیل شود اما در کل جای نگرانی ندارد و ما علی رغم اینکه بودجه‌مان تا این حد کاهش پیدا کرده است فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم و حتی چند تیم مثل شطرنج، دو و میدانی و فوتبال بانوان با دستور هیئت مدیره به مجموعه اضافه می‌شود. اعتراضی نداریم اما انتظار ما این است که در جلسه مجمع فوق العاده بودجه ما را ترمیم کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص جذب بازیکنان مورد نیاز برای تیم فوتبال تصریح کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم زیرا برای تیم فوتبال بودجه مشخصی را گذاشته‌ایم که بر اساس آن کارمان را انجام خواهیم داد. ما منتظر اینکه بودجه ترمیم شود نمی‌شویم بلکه قبل از این موضوع فعالیت‌های خود را شروع کرده بودیم و بودجه مصوب‌مان را هم هیئت مدیره تصویب کرده است. در هر صورت من مطمئنم جناب آقای صادقی متوجه موفقیت ذوب آهن در دو فصل گذشته بوده‌اند و برایشان اهمیت دارد که ذوب آهن در اوج بماند. من صد در صد به کمک جناب آقای صادقی و دوستانمان در کارخانه حساب می‌کنم.

آذری درباره شایعه خداحافظی سعید آذری و غیبتش در مراسم جشن بهترین‌های لیگ گفت: اولاً که جشن برترین‌ها به مدیران هیچ ارتباطی نداشته است و این نکته را من سال گذشته نیز خدمت آقای تاج گفتم. شما یک مدیر را در هر مجموعه‌ای نمی‌بینید که با دو خط از او تقدیر شود، مدیرعامل استقلال خوزستان فصل گذشته تیمش قهرمان لیگ شده است یا آقای طاهری تیمش در لیگ نایب قهرمان شده است اما تمام این‌ها دریغ از یک دست خط و یک تقدیر کوچک. من هم برای اعتراض به اینکه این مراسم ربطی به مدیران نداشت به این مراسم نرفتم ضمن اینکه با توجه به جلسات و کارهایی که داشتیم فرصتی نبود که آنجا بروم.

وی افزود: بزرگترین ضعف این مراسم این بود که مدیران هیچ جایگاهی در آن نداشتند، حمله کردن و بی حرمتی‌ها متعلق به مدیران است و آنها سپر بلا می‌شوند اما در چنین مراسمی دریغ از یک خط تقدیر. با توجه به این شرایط من نرفتم و تا وقتی که این شرایط ادامه داشته باشد فکر نمی‌کنم رفتن مدیران لزومی داشته باشد.

مدیرعامل در خصوص جدایی مسعود حسن‌زاده از این تیم خاطرنشان کرد: مربی این بازیکن را در لیست خروجی خود قرار داده بود و وقتی مربی یک بازیکن را نمی‌خواهد من باید به ایده‌ای مربی احترام بگذارم.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا با خرید امتیاز تیم آینده سازان به فوتبال بانوان ورود می‌کنند اظهار داشت: قرار نیست از جایی امتیاز بخریم. این پیشنهاد خود من در مجمعی که با حضور مدیران برگزار شد بود. ما فیلمی گذاشتیم و بحثشان این بود که اگر ما در فوتبال یا فوتسال بانوان سرمایه گذاری کنیم بچه‌ها به این ورزش جذب می‌شوند و اوقات فراغت خود را به خوبی سپری می‌کنند. امتیاز تیم فوتبالی که با آن شرکت خواهیم کرد متعلق به ذوب آهن است و قرار نیست امتیاز باشگاه دیگری را خریداری کنیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس