با گذشت سه روز از تکمیل محاصره زمینی چند محله تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری در بخش شرقی شهر حلب، ساعتی پیش مفتی سعودی تبار گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره از آغاز قریب الوقوع عملیات شکست محاصره خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت سه روز از تکمیل محاصره زمینی چند محله تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری در بخش شرقی شهر حلب، ساعتی پیش مفتی سعودی تبار گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره از آغاز قریب الوقوع عملیات شکست محاصره خبر داد.
{$sepehr_media_1684476_400_300}

بنابر این گزارش، "عبدالله المحیسنی" که گمان می رود خود نیز در محلات شرقی حلب به همراه 15 هزار تروریست تکفیری عضو گروه های القاعده و ارتش آزاد در حلقه محاصره نظامیان دولتی سوریه قرار گرفته باشد، در این ویدئو در حضور فرماندهان میدانی گروه هایی همچون احرارالشام، جبهه النصره، حزب ترکستان شرقی چین، جیش الاسلام، فیلق الشام و ... صحبت کرده و برای افزایش روحیه از دست رفته آنها تلاش می کند. وی در بخشی از سخنان مضحک خود با گریه و بغض از قول و وعده الهی برای پاداش به مجاهدین خبر داده و خواستار اتحاد ارتش آزاد و القاعده برای شکستن حلقه محاصره و اشغال کامل شهر حلب شده است. ترجمه بخشهایی از سخنان وی در این ویدئو بشرح زیر می باشد:

فیلم/مفتی شرعی النصره:حلب را پس میگریم!

محیسنی:به نام خدا این نبرد بزرگ در حلب را اغاز می کنیم. نام خدا را با پاره ها و اعضای قطعه قطعه شده ی بدنمان اغاز میکنیم(حملات انتحاری میکنیم). برادران شما یا پیروز خواهید شد یا به شهادت خواهید رسید! محیسینی:ای مجاهدان؟ایا میدانید چند نفر در محاصره هستند؟100 هزار نفر از خانواده های ما در محاصره هستند. دولت سوریه به خانواده های شما تعرض خواهد کرد و شما ساکت نشسته اید!؟. ما به دولت سوریه اخطار میکنیم که شما بزرگترین اشتباه زندگیتان را انجام میدهید. اگر شما فقط 4 گذرگاه برای عبور مردم باز میکنید ، ما تمام حلب را فتح میکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صادق پورحسین معلم باز نشسته تبریزی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    1 0
    مفتی اجیر به همین خیال باش.به جان ذلیل همه وهابی های بی شرف عمر تمام شیاطین و در راس ان شیطان بزرگ و تفاله هایش بسر خواهد امد.و خداوند اراده کند زمین را از لوس وجود کثیف کفتار صفتان و جلادان پاک می کند.
  • ehsan ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    ترس رو میشه از تک تک کلماتش حس کرد
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    حرامی پست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس