کد خبر 610722
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

در ادامه درگیری ها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور، شب گذشته رزمندگان سوری یک تونل حفر شده توسط تروریستها را شناسایی و منهدم کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری ها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور، شب گذشته رزمندگان سوری یک تونل حفر شده توسط تروریستها را شناسایی و منهدم کردند.

{$sepehr_media_1683145_400_300}

بنابر این گزارش، تونل مذکور از محلات تحت سیطره داعش به سمت مرکز محله "الصناعه" شهر دیرالزور حفر شده و نیروهای داعش با استفاده از آن به مواضع نظامیان سوری حمله می کردند. درگیری ها در دیرالزور طی ماه های گذشته میان دو طرف تشدید شده است. گفته می شود داعش پس از شکست های مکرر در جبهه های مختلف عراق در صدد یکپارچه سازی مناطق تحت سیطره خود در استان های رقه و دیرالزور سوریه با استان الانبار عراق می باشد. بیش از نود درصد از مساحت دیرالزور از سال 2014 در اشغال داعش قرار داشته اما فرودگاه نظامی این شهر و محلات اطراف آن همچنان در کنترل نیروهای دولتی سوریه قرار دارد که از سوی تروریستهای داعش در محاصره می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس