یکی از عناصر اصلاح‌طلب نسبت به افشای پرونده‌های قضایی مدیرانی که فیش‌های حقوقی‌ آنان افشا شده است هشدار داد.

نگرانی شدید عنصر اصلاح‌طلب از افشای پرونده‌های قضایی مدیران نجومی

سرویس سیاست مشرق - افشای فیش‌های نجومی مدیران دولتی، اصلاح‌طلبان که از حامیان اصلی دولت یازدهم هستند را بسیار نگران کرده است و اعضای این جریان دلواپس‌اند که موج دیگری از پرونده‌های قضایی و حقوقی برخی از اعضای منتسب به آن‌ها فاش شود.

در همین رابطه، اخیراً یکی از شخصیت‌های با نفوذ اصلاح‌طلب نزدیک به هاشمی رفسنجانی ضمن تأیید تخلفات مالی متعدد برخی از مسئولان دولتی و شخصیت‌های اصلاح طلب، افشای این پرونده‌ها را برای آینده دولت و همچنین جریان اصلاحات بسیار خطرناک و غیرقابل دفاع ارزیابی کرد.

وی که به واسطه تخلفات عدیده‌، دارای محکومیت قضایی است، به انتقاد شدید از رفتارها و عملکرد تعدادی از معاونین و وزرای دولت یازدهم پرداخته و اقدامات مالی آن‌ها در گذشته و حال را زیر سؤال برد.

این عنصر اصلاح‌طلب بیان کرد: پس از افتضاحی که بر سر موضوع فیش‌های حقوقی پیش آمد، اگر پرونده‌هایی که در محاکم قضایی و نهادهای امنیتی از این افراد مفتوح است نیز منتشر شود، جای هیچ گونه دفاعی باقی نمانده و دولت و جریان اصلاحات با چالشی جدی مواجه خواهند شد.

فرد مذکور در دفاع از رویکرد خود در نقد برخی رفتارهای تند و نسنجیده جریان اصلاحات در انتخابات اخیر ابراز داشت: خبر موثق دارم که تعداد بسیاری از افرادی که در مسئله فیش‌های حقوقی در مظان اتهام قرار دارند از اعضای حزب (منحله) مشارکت هستند که در دولت یازدهم به کارگیری شدند.

وی در پایان از فعالین رسانه‌ای اصلاح‌طلب خواسته است تا برنامه‌های تبلیغاتی خود را برای مقابله با چنین افشاگری‌هایی آماده کنند.

این نگرانی از افشای فساد درون اصلاح‌طلبان و اطرافیان هاشمی در حالی است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تا کنون درباره رسوایی فیش‌های حقوقی هیچ اظهارنظری نداشته است؛ در حالی که بین مردم و تحلیل‌گران، هاشمی بواسطه رفتارها و مواضعی که در دهه هفتاد از خود به جا گذاشته، به عنوان معمار اشرافیت لقب گرفته است.

هاشمی در دهه هفتاد و در دفاع از پرونده فساد کرباسچی می‌گوید :این‌قدر بحث از اختلاس و دزدی نکنید و روحیه مردم را خراب نکنید. وقتی که ما یک سدی را می‌سازیم و مثلاً ده میلیارد خرج می‌کنیم، ممکن است از قبل آن، پانصد میلیون هم اختلاس شود، اما این سد برای کشور می‌ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند از این سد اختلاس یا دزدی کند.[1]



[1] - http://rafsanjani.ir/view.php?id=13208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیرضا ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    دولت راستگویان را چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس