مدیرکل سابق اوقاف استان تهران گفت: اجاره ملک به روزنامه «وطن امروز» در سال 90 حسب مقررات اوقاف بوده و به هیچ عنوان این ملک رایگان در اختیار روزنامه «وطن امروز» قرار نگرفته است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدیان مدیرکل سابق اوقاف استان تهران گفت: ملک مد نظر قبل از اینکه به روزنامه «وطن امروز» اجاره داده شود، شرایط بسیار نامساعدی داشت که به جرأت می‌توان گفت مخروبه‌ای بیش نبوده است که پس از توافق با روزنامه «وطن امروز» قرار بر این شد تا هزینه تعمیرات اساسی این ملک را خود روزنامه «وطن‌امروز» تقبل کند و این هزینه ها بالغ بر 80میلیون تومان بوده به حساب بخشی از اجاره روزنامه «وطن‌امروز» به اوقاف در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ 150میلیون تومان نیز از طرف روزنامه «وطن‌امروز» به عنوان ودیعه در اختیار اوقاف قرار داده شد و نیز ما‌به‌التفاوت اجاره در چندین نوبت به اوقاف پرداخت شد.

مدیرکل سابق اوقاف استان تهران گفت: اجاره ملک به روزنامه «وطن امروز» در سال 90 حسب مقررات اوقاف بوده و به هیچ عنوان این ملک رایگان در اختیار روزنامه «وطن امروز» قرار نگرفته است.

احمدیان در ادامه افزود: همه این اتفاقات و جریان‌سازی‌ها علیه روزنامه «وطن‌امروز» با هدفی سیاسی رخ داده و این اتهامات (استفاده رایگان از ملک) به هیچ عنوان صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    الان که اوقاف میگه قراردادشون وقتش تموم شده دوساله که میگن تخلیه کن پس چرا تخلیه نمیشه ? میگن اجاره هم نمیده. اگه وطن امروز راست میگه که تخلیه کنه بره جایی دیگه اجاره کنه حتما اینجا مفت نشستن که تکون نمیخورن
  • خاله جان ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    یه روز توقیف یه روز تهمت ! میخوان هر طور شده جلوی افشاگری و روشنگری وطن امروزو بگیرن
  • ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    روزنامه به معنای واقعی کلمه است حرفه ای کار می کنند کور شود هر کسی که نمی تواند ببیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس