کد خبر 611769
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

در پی درج مطلبی خلاف واقع درباره «وطن امروز»، به نقل از یک منبع آگاه در اوقاف در صفحه اول روزنامه دولت مورخ 11 مرداد، روابط‌عمومی «وطن امروز» جوابیه‌ای را برای روزنامه ایران ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، وطن امروز نوشت: «سیر ماجرای اخیر اختلاف میان اداره اوقاف غرب تهران و روزنامه «وطن امروز» در رسانه‌های دولت بسیار جالب توجه است: اول مدعی شدند «وطن امروز» به‌طور رایگان در ساختمان اوقاف مستقر است؛ بعد که یک فقره از اسناد واریز اجاره به حساب اداره اوقاف منتشر شد، گفتند «وطن امروز» از ابتدای دولت یازدهم اجاره نداده ‌است؛ یعنی از استقرار رایگان به مستاجر بدهکار تغییر فاز دادند. بعد که اسناد ودیعه و هزینه بازسازی ساختمان مخروبه و چک‌‌های پرداختی دیگر منتشر شد، شروع کردند به دبه درآوردن که اجاره ساختمان باید بیشتر می‌بوده است و مدام حرف‌ها عوض شد.
 
دست آخر هم در دروغی آشکار، ریختن وسایل روزنامه «وطن امروز» به خیابان توسط اوقاف در مطلب مورخ 11 مرداد آن روزنامه از سوی منبع آگاه تکذیب شده‌ است! که جهت اطلاع به عرض آن روزنامه می‌رساند عکس و فیلم این حادثه تماما ثبت و ضبط شده است و جایی برای انکار وجود ندارد.  در ادامه این سریال، همچنین منبع آگاه شما درباره «وطن امروز» کشف مضحکی کرده و آن کشف عینا این است: «اجاره دادن دکلی که بالای ساختمان وجود دارد که مبلغ اجاره را دریافت کردند و عملا چیزی به اوقاف ندادند».
 
جالب توجه اینکه دکل فوق‌الذکر، یک دکل تک رادیوی دریافت اینترنت است و هیچ کاربری دیگری غیر از دریافت اینترنت برای روزنامه ندارد، چه برسد به اینکه قابل اجاره دادن باشد! منبع محترم این دکل را با چه دکلی اشتباه گرفته خدا می‌داند! دروغ‌های دیگری هم مانند مکاتبه درباره ودیعه ساختمان مطرح شده بود که لازم است منبع محترم اسناد آن را ارائه دهد چراکه «وطن امروز» در متن شکایت خود از روزنامه ایران به آنها اشاره کرده است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس