کد خبر 609742
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

لاشه یک قلاده پلنگ از شکارچیان متخلف در کیاسر استان مازندران کشف شد.

به گزارش مشرق، میلاد بهرامی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست مازندران با اشاره به ستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در کیاسر افزود: محیطبانان یگان حفاظت پارک ملی کیاسر موفق شدند یک نفر متخلف که اقدام به شکار یک قلاده پلنگ کرده بود را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: این متخلف به همراه یکدستگاه موتورسیکلت و لاشه یک قلاده پلنگ تازه شکار شده دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

 لاشه یک قلاده پلنگ در کیاسر کشف شد +عکس

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    1 0
    خدا لعنتش کنه ما دربه درمیگردیم یه دونه پلنگ ببینیم این میره میکشتش
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    1 0
    اگر قوانین 100 سال پیش !!! بروز می شد و طرف می فهمید که اگر یک پلنگ بکشم : یک میلیارد تومان باید جریمه بدهم بعلاوه محرومیت از خدمات اجتماعی ، رفاهی و عمومی بعلاوه 6 ماه زندان بعلاوه 1 سال کار اجباری بدون دستمزد به نفع اجتماع اگر تیرم بره سمت محیط بان کلا قرمز می شم دیگه عمرا جرات نمی کرد اصلا به فکرش بیاد که برم پلنگ شکار کنم ، ریسکش نمی ارزید براش . طرف برای خنده با موتور ، یوزو تعقیب می کنه تا قلب حیوان بیاسته و لذت ببره !!! بگیرنش هم با عشق و محبت فراوان فرداش آزاده تا به از بین بردن حیوانات و طبیعت ادامه بده و عشق کنه !!!!! حالا مسئولان مربوطه کم کم دارن رو اصلاح قوانین فکر می کنن تا انشاله افق 1804 !!!! شاید !!!! به نتایجی رسیدند !!! واقعا این همه سرعت عمل و تفکر جای تبریک داره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس