کد خبر 609598
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون کاراته گفت: با اینکه خودم به‌عنوان نامزد برای حضور در انتخابات کاراته ثبت‌نام کرده‌ام، اما فکر می‌کنم محسن آشوری برای هدایت کاراته مدیری شایسته و توانمند است.

به گزارش مشرق، محمد باتوانی که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته است اظهار داشت: ابتدا از وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که با نگاه ویژه شرایط را برای برگزاری مجمع کاراته به‌صورت عادلانه فراهم کرد. قطعاً در شرایطی که تکلیف فدراسیون روشن شود، تیم‌های ملی ما برای شرکت در مسابقات جهانی نیز می‌توانند در آرامش بیشتری تمرین کنند و این موضوع نوید نتایج درخشانی را در اتریش می‌دهد.

قهرمان اصفهانی کاتای آسیا و جهان ادامه داد: به‌هیچ کس پوشیده نیست که محسن آشوری سالیان سال است در کنار کاراته بوده و زحمات زیادی را برای این رشته متحمل شده است. او در شرایطی که خود از خانواده کاراته است و جغرافیای این رشته را به‌خوبی می‌شناسد، مدیری توانمند بوده و همه اهالی این رشته می‌توانند این موضوع را شهادت دهند که در زمان‌های مختلف چگونه به این رشته کمک کرده است.

نامزد حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: احترام زیادی برای تک‌تک نامزدهای حاضر در مجمع قائلم و معتقدم تمامی این افراد برای کاراته به سهم خودشان زحمت کشیده‌اند و نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت، اما با توجه به شرایط موجود و توانمندی‌های فنی و مدیریتی آشوری اعتقاد دارم او بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس