کاندیدای ردصلاحیت شده به سرعت و پس از اینکه متوجه شد نمی‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد، جلساتی را با برخی از مسئولان غیرورزشی برگزار کرد تا بتواند از طریق آنها راهی برای حضور در انتخابات پیدا کند.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون کاراته قرار است پس از کش و قوس‌های فراوان با حضور 25 کاندیدا فردا برگزار شود.

چهارشنبه هفته گذشته بود که نهادهای ذی‌صلاح  عدم صلاحیت یکی از کاندیداها که پیش از این سابقه ریاست در این فدراسیون را داشت اعلام کرد. این کاندیدا که برای حضور در انتخابات لابی‌گری‌های فراوانی را انجام داده و خود را مورد وثوق یکی از نهادهای مهم ورزشی معرفی کرده بود با نامه مراجع ذی‌صلاح، رد صلاحیت شد و نمی‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد.

ولی این پایان کار نبود و این کاندیدا به سرعت و پس از اینکه متوجه شد نمی‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد، جلساتی را با برخی از مسئولان غیرورزشی برگزار کرد تا بتواند از طریق آنها راهی برای حضور در انتخابات پیدا کند. ولی طبق اخبار رسیده مشکلات وی به شکلی است که وی فردا قطعا نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون کاراته حضور داشته باشد.

وی که برای حضور در این انتخابات با گروه‌ها و جریان‌های ورزشی و غیرورزشی زیادی لابی کرده بود تا بتواند دوباره سکان کاراته را از آن خود کند، با رد صلاحیتش برای حضور در راس این رشته ورزشی ناکام ماند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس