کد خبر 608917
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

کاندیدای فدراسیون کاراته پس از انصراف رسمی خود از انتخابات فدراسیون، گفت: به خاطر احترام به پیشکسوتان این رشته که صلاحیت آنها از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفت از کاندیداتوری فدراسیون کاراته انصراف دادم.

به گزارش مشرق، افشین داوری در رابطه با علت انصراف خود از شرکت در انتخابات فدراسیون کاراته، اظهار کرد: بعد از تایید صلاحیت تمام کاندیداهای فدراسیون کاراته و به ویژه‌ چند نفر از پیشکسوتان و بزرگان این رشته به احترام آن‌ها تصمیم گرفتم از شرکت در انتخابات فدراسیون کاراته به طور رسمی انصراف دهم و نامه مکتوب انصراف خود  نیز به فدراسیون کاراته ارائه دادم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود پس از تایید صلاحیت یکی، دو نفر از کاندیداها به ویژه‌ محسن آشوری، دبیر سابق فدراسیون کاراته از شرکت در انتخابات انصراف دادید، خاطر نشان کرد: به‌ هر حال  پس از ورود بزرگان این رشته در انتخابات فدراسیون کاراته جایز نبود که در کنار آن‌ها به رقابت بپردازم و این طور صلاح دیدم که به احترام آنها کنار بکشم. از سوی دیگر کاراته نیاز به کسانی دارد که از استخوان خرد کرده‌های این رشته هستند و بتوانند ثروت عظیمی که در این رشته نهفته است را به نقدینگی تبدیل کنند و در جهت توسعه و پیشرفت این رشته چه از نظر زیر ساخت ها و چه از لحاظ نیروی انسانی گام‌های موثری بردارند.

داوری در پایان سخنان خود اضافه‌ کرد: من مطمئن هستم ‌ با پیشینه عملکردی که کاندیداهای این دوره از انتخابات فدراسیون کاراته دارند ، شرایط مطلوب‌تری را در کاراته خواهیم داشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس