کد خبر 609306
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

قطر روز سه شنبه حمله مرگبار در فرانسه را که به کشته شدن یک کشیش توسط پیروان گروه داعش انجامید محکوم کرد و این حمله را 'مغایر با تمام ارزش های انسانی ' دانست.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه قطر در بیانیه ای گفت : قطر حمله به یک کلیسا را اقدامی محکوم شده و قابل تقبیح تلقی می کند.

دربیانیه اضافه شده است: این اقدام جنایتکارانه برخلاف ارزش ها و اصول انسانی است.

قطرهمچنین با فرانسه ابرازهمبستگی و با مردم این کشور ابراز همدردی کرد.

درحمله روز سه شنبه دو نفر که خود را 'سربازان ' داعش می خواندند در حمله به کلیسایی در شهر سنت اتین دو روری در ایالت نرماندی یک کشیش را سر بریدند.

دراین حمله که مسئولیت آن را بعدا داعش به عهده گرفت سه نفر دیگر به گروگان گرفته شدند.

سلسله حملات تروریستی درفرانسه این کشور را تکان داده است. حمله تازه حدود دو هفته پس از کشته شدن 84 نفر در شهر نیس صورت گرفت.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    قطر به جای محکوم کردن این جنایت لازم است دست از حمایت داعش بردارد نفاق و دورویی در کشورک های خلیج فارس بی داد می کند از یک طرف سران فکری مذهبی طالبان و داعش در کشور شما آزادانه زندگی می کنند و از طرف دیگر محکوم می کنید؟ فکر می کنید دنیا نمی بیند؟ اگر غربی ها خودشان را به نفهمی می زنند به این معنا است که ما هم نبینیم؟ بدانید غربی ها در آینده اینچنین نخواهند بود
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    البته قطر از طرف البغدادی محکوم کرده ، تمام خاندان قطری از سران داعش هستند ، تنها پشتیبانی نیست بلکه تمام دستورات را داعش از قطر و سعودی میگیرد متاسفانه اروپا خودشو بخواب زده ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس