یک کلیسای سوئدی به دنبال توزیع نسخه‌هایی از انجیل در پایگاه‌ها و مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش است.

به گزارش مشرق، این کلیسا قصد دارد نسخه های از انجیل را توسط پهپادها در مناطق تحت سیطره داعش توزیع کند.

به نوشته ایندپندنت، این کلیسای سوئدی تاکید دارد که هزاران نسخه از انجیل را با هدف "انتشار پیام عشق و صلح انجیل" برای شهروندان و افراد ساکن دراین مناطق توزیع خواهد کرد.

این نشریه افزود: کلیسای مذکور با هدایت پهپادها در ارتفاعات بالا، هزاران نسخه الکترونیکی انجیل را از بالای این مناطق در عراق و سوریه توزیع خواهد کرد.

ایندپندنت، به نقل از کلیسایی که مقرش در شمال سوئد است نوشت: این انجیل‌ها به اندازه جعبه‌های قرص بوده و نیاز به هیچ گونه جریان برقی ندارد و خود به خود کار می‌کنند.

این کلیسا تاکید دارد که هدف از این اقدام، تحریک "اسلام گرایان" به نیکی و هدایت است و درصدد انتشار پیام محبت انجیل در جوامع بسته ای است که از هیچ یک از انواع حقوق بشر برخوردار نیستند.

گروه تروریستی تکفیری داعش به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف بدنام کردن اسلام و ایجاد جنگ و کشتار در میان مسلمانان ایجاد شده و کشورهای غربی با وجود ادعای مبارزه با داعش، برای جلوگیری از نابودی کامل آن تلاش می کنند. کشورهایی که لشکر مجهز عراق در دوره صدام را طرف چند روز شکست دادند و تا بغداد رفتند، اما اکنون دو سال است که "نمی توانند" یک گروه تروریستی را از بین ببرند؛ چون "نمی خواهند".
 
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    اگر حمایت از داعش و بقیه تروریستها رو قطع کنن، این جنایتکارها از سوریه و عراق جمع میشن و اصلا نیازی به این بی مزگی ها نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس