کد خبر 609028
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی فیشهای حقوقی مدیران فولاد مبارکه در اولین نشست این کمیسیون پس از تعطیلات تابستانی پارلمان خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از بررسی فیشهای حقوقی مدیران شرکت فولاد مبارکه در این کمیسیون خبر داد.

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از تعطیلات تابستانی و حدود دو هفته آینده، فیشهای حقوقی هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه درصد کمی از مدیران در کشور حقوقهای غیرمتعارف دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: نباید به گونه‌ای باشد که اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی از بین برود.

وی راه‌کار مقابله با فیشهای حقوقی نامتعارف را تقویت سیستم نظارتی و رعایت قانون و ضابطه‌مند کردن پرداختها دانست.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به برنامه‌های این کمیسیون پس از تعطیلات تابستانی مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: بازدید از شهرک صنعتی توس در مشهد و نیز شهرک صنعتی ساوه در دستورکار اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سامان ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    باسلام زحمت تان يك بررسي هم فيش هاي حقوقي اعضاي هيات علمي دانشگاهها بخصوص دانشگاههاي استان سيستان و بلوچستان بنماييد بعضي دوستان هستن كه با ٨واحد درس در هفته بالاي ١٥ ميليون حقوق دريافت مي كنن
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    سلام لطفا فيشهاي مديران شركت مس را نيز بررسي كنيد آقايان ا.م و ا.ح بيش از 40 ميليون تومان در ماه حقوق ميگيرند كه در تاريخ 30 ساله شركت مس بي سابقه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس