همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان نهاوند از توابع استان همدان تشییع می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جلسه کمیته استقبال از شهید گمنام در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند یکشنبه 27 تیرماه با حضور رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران، فرمانده سپاه نهاوند، رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند، رییس کمیته امداد نهاوند، رییس حوزه علمیه خواهران نهاوند و مسئول روابط عمومی شهرداری نهاوند برگزار شد.

کریمی فرمانده سپاه نهاوند در این جلسه گفت: پیکر این شهید گمنام در روز شنبه 9 مردادماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان نهاوند تشییع می‌شود.پیکر مطهر این شهید در روز قبل از شهادت امام صادق(ع) با برگزاری مراسم استقبال وارد نهاوند می‌شود و برای برگزاری مراسم وداع به مصلای نهاوند و محل برگزاری نماز جمعه منتقل خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در مسجد شهید حیدری (مسجد جوانان) همزمان با نماز مغرب و عشاء در شب شهادت امام صادق علیه السلام با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.
وی افزود: همزمان با سالروز شهادت شهادت ششمین پیشوای شیعیان  مراسم تشییع از ساعت 9 صبح با حضور مردم نهاوند از مقابل مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) تشییع و نماز بر پیکر مطهر شهید با امامت امام جمعه نهاوند اقامه می‌شود.

کریمی در پایان عنوان کرد: بعد از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید برای خاک‌سپاری به حوزه علمیه خواهران نهاوند در جنب مصلای نماز جمعه منتقل می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس