کد خبر 608345
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حدود 160 میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش مشرق، جواد ناصریان معاون توسعه و منابع انسانی وزیر کشور، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: با توجه به منابع مالی که در 2 بخش برای برگزاری انتخابات سال گذشته از دولت گرفتیم دستمزد مجریان به طور کامل در مرحله نخست پرداخت شده و در مرحله دوم تنها عده معدودی باقی ماندند تا دستمزدشان را پرداخت کنیم.

وی افزود: البته ما از ابتدا اعلام کرده بودیم که باید تمام کسانی که در زمینه برگزاری انتخابات با ما همکاری دارند مشخصات کامل به همراه شماره حساب بانکی متعلق به خود را ارائه کنند تا دستمزد آنها پرداخت شود اما به دلیل مشکلاتی که برای برخی از این افراد وجود داشت باعث شد که پرداخت دستمزد آنها به تعویق بیفتد که حدود چند ماهی فرصت داده‌ایم اطلاعات خود را تکمیل و اصلاح کنند تا بتوانیم دستمزد آنها را پرداخت کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر کشور اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حدود 160 میلیارد تومان هزینه شد که از این مبلغ 25 میلیارد تومان بابت دستمزد مجریان انتخابات و 135 میلیارد تومان هم برای پرداخت تامیم امکانات لازم در برگزاری انتخابات هزینه شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    بيست و چهار ساعت پای صندوق بوديم به عنوان بازرس وزارت کشور 50000تومان واريز کردند. عوامل دیگر رو 130000 داده بودند. کجاست عدالت.........
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    بهترین کار الکترونیکی کردن انتخاباته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس