کد خبر 608145
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیستی به صحن مسجد الاقصی یورش بردند و وارد صحن مسجد الاقصی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، شهرک نشینان صهیونیست از ورودی «باب المغاربه» وارد صحن مسجد الاقصی شدند که با اعتراض نمازگزاران فلسطینی روبه رو شدند و نمازگزاران با سردادن تکبیر به حضور صهیونیست ها اعتراض کردند.

رژیم صهیونیستی با دادن اجازه به شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی، درصدد تقسیم زمانی و مکانی آن و همچنین یهودی سازی بیت المقدس است.

در همین حال بر اساس گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، نظامیان صهیونیست امروز 10 فلسطینی را در رام الله، بیره، بیت لحم، اردوگاه شعفاط واقع در شمال بیت المقدس و الخلیل بازداشت کردند.

در ادامه تحولات سرزمین های اشغالی، رسانه های جمعی رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند، کمیته محلی برنامه ریزی و ساخت و ساز وابسته به شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی پروژه ساخت 770 واحد مسکونی از 1200 واحد مسکونی در مناطق اشغالی شرق قدس را ارائه کرده است.

انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.

از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، بیش از 200فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس