پس از اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر این که «زمانی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند» موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به این اظهارنظر به راه افتاد.

به گزارش مشرق، سیدحسن هاشمی که روز گذشته برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرد، در مصاحبه‌ای با رادیو ایران وبا اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: واقعاً زمانی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند(!) و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌ها بسیار بد بود و ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.
 
با آنکه در دولت یازدهم خدمات وزارت بهداشت درخور تقدیر و مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفته اما این اظهارات وزیر بهداشت موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به هاشمی به راه انداخت که در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:
 
 
 واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
- احتمالاً خود همه اعضای دولت و فرزندانشان و حتی من وشما هم کف خیابان به دنیا آمدیم، واقعا اینها مردم را چی فرض کردند؟
- علاوه بر اینکه مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند(!)، حتی مردم توی غارها زندگی می‌کردن و لباساشونو از برگ درختان می‌ساختن، تا اینکه شما اومدین...
- مردم پیش از دولت یازدهم به جای لیوان با دست آب می‌خوردن!!!
 
 
 واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
- مردم پیش از دولت یازدهم با دود با هم ارتباط برقرار می‌کردن!
- مشاهده یک شیء نورانی شبیه بشقاب پرنده در آسمان میامی آمریکا، نترسید... مردم، توی این دولت رفتن سوار سفینه شدن دارن زایمان می‌کنن!
 
- آقای قاضی‌زاده من حرفی ندارم، خودتان کلاهتان را قاضی کنید!
 
- اصلا مگه توی دولت قبل مردم زایمان می‌کردن؟ تخم میذاشتن!
 
  واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
 
-..آیا منظورتان این نیست که تخت بیمارستان رو شما اختراع کردید؟...
- کمپین «کف خیابان به دنیا نیامدیم» را درست می‌کنیم
- ما از نمایندگان ملت در مجلس خواستاریم این آقا را استیضاح و مجبور به عذرخواهی رسمی کنند
 
 
 واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
- اگه دولت قبل رو زمین زایمان می‌کردند لابد دولت اسبق و کارگزاران توی زیر زمین و چاله و چاه زایمان می‌کردند!
- راستی آقای وزیر متولد این دولته یا قبل این دولت؟!
- این حرف در راستای ادامه حرف‌های کارانه‌ها از شیر مادر حلال‌تر است می‌باشد. (نظام پرستاری: برخی پزشکان کارانه 700 میلیونی گرفته‌اند)
 
  واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
 
- انتخابات 96 هم کف خیابان به شما رای نمی‌ده دیگه ..جمع کنید بساطو
- آقای وزیر! شما یکی از وزرای خوب این دولت هستید و ما از زحمات شما تشکر می‌کنیم اما، الان «همه ملت» روی زمین زایمان می‌کنند واقعا رکود و حقوق‌های نجومی همه را به زایمان انداخته است !!
 
  واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
 
- حرفش به نظر من توهین‌کننده است. واقعا زشته این طرز حرف زدن. به جای توضیح راجع به نوع هزینه کرد بودجه کلانی که بهشون دادن این حرفا واقعا جای بحث داره.
- الان دولت هم داره روی زمین زایمان می‌کند مردن هفت زن باردار تو خوزستان در دوره شما اتفاق افتاده آقای وزیری که فرمودید من سیاسی نیستم.
 
  واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
 
- آقای وزیر خانم من در دوران وزارت شما زایمان کرد (آبان 93) و به گفته مسئولین بیمارستان، هزینه زایمان نسبت به ده روز قبلش به لطف شما دو برابر شده بود! ضمنا قبلش هم که هزینه‌ها نصف بوده کسی کف بیمارستان زایمان نمی‌کرده!
 
 
 واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
- آن برجام شما بود که کف زمین زائیده شد و شما عقل‌کل‌های کلید بدست، برای یک ناقص‌الخلقه جشن و پایکوبی کردید! ببینم چرا با گرفتن اینهمه حقوق نجومی از نوع برجام nام! یک کادوی درست و حسابی در جشن یک‌سالگی آن نیاوردید؟!
 
 واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت +عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بعد از برجام هر روز یک گشایش داشتیم و اون هم گشایش درهای اتاق زایمان با تخت بوده!!!!
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    فقط به فکر جیب دکتراها بوده این وزیر
  • 182 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خیلی باحال بود ولی من قبل از انقلاب در زایشگاه شیرنشان ... بدنیاآمدم نه کف خیابان دکترجان ...
  • بیننده ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خب یه عذرخواهی کنه و مطلبشو اصلاح کنه!
  • ژیلا ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    واقعا که این چه حرفی است که زده یعنی پدر ومادر ما وحتی خودمون کف زمین بدنیا امدیم خودش و بچه هاش و جد و ابادش روی زمین بدنیا امدند وزیر بی تر بییت
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    شما که توپخانه تان همیشه به راه است زمان گندگاری های دولت محبوبتان کدام گوری بودید؟
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    آقای وزیر به نظام درمانی در بخش منابع درمانی و هزینه های گزاف گند زدی - وصل سرم در کلینیک غیر بهداشتی و فاقد سرویس دستشوئی برای بیمار 25 هزار تومان تاسف دارد همکارانت کلاه سرت گذاشتند بازی ات دادند- گرانی مقطع فعلی درمان بنام جنابتان در تاریخ ثبت و ماندگار شد - مردم دارند ناله می کنند - از این آه و ناله ها پناه به خدا می بریم - هرکه شد صرف ستم پیشگی اندیشه ی او عاقبت برکند اندیشه ی او ریشه ی او.
  • رضا ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    مشرق ظاهرا حافظت هم کند شده مثل قلمت،همین خودت تیترشو زدی برو یه نگاه به ارشیوت بکن دادا .بنویس"تولد نوزاد در راهرو توالت بیمارستان" شاید روشن بشی.اگه یه جو مردونگی داری منتشر کن
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    طرز حرف زدن وزیر بهداشت افتضاحه، این آقا همیشه از بقیه طلبکاره!!!
  • سر به دار ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    محال ممکنه که مردم عدالت خواه ایران قضیه ی فیش گیت و حقوقهای نجومی رو با این اظهار نظرهای به ظاهر جنجالی از یاد ببرند این رو مطمئن باشید.
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    هر چه قدر به دولت قبلی توهین بکنند محبوبیتش بیشتر ميشه... این وزیر که اینقدر ادعا میکنه خودش چکار کرده واسه مردم؟؟؟ تازه شنیدیم جزو میلیارد ها هم هستش.!
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خودم بازنشسته و یک پسر سی ساله بیکار و بدون بیمه و دو دختر در خانه دارم. پسرم مشکل تنفسی داشت به اورزانس یک بیمارستان ظاهرا نیمه دولتی در بالای شهر که قبلا هرینه های منصفانه ای داشت مراجعه کردیم. تعداد زیادی آزمایش و عکس تجویز کردند. جالب آنکه اول اکوی قلب را انجام دادند بعد نوار قلب گرفتند. ناگفته نماند که پرسنل بیمارستان بسیار مهربان و همراه بودند و حتی با اینکه پسرم چند ساعت در بخش بستری شده بود حسا بداری هزینه بستری را حذف کرد. و نیز با هشدار یکی از آنها گوشی دستمان آمد و با پرداخت یک ونیم ملیون تومان هزینه پسرم را ترخیص کردیم. نگران پسرم و افراد مشابه که بیمه هم ندارند هستم که با بروز مشکلات جزیی باید چند ملیون هزینه کنند. وای به روزی که مشکل کمی جدی باشد. نا گفته نماند که بیمه ها دقیقا بدلیل همین خرج تراشی ها همواره کم می آورند.
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    میدونی سال ۹۳ کی رئیس جمهور بود؟؟؟؟ همونی که الان هست
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    این وزیر که به گفته خودش بیش از 1000 میلیارد توماند ثروت دارد و تمام ش در همین جند سال بعد از انقلاب بدست آمده فقط در مدت وزارتش راه رسیدن به این ثروتها رابخوبی به بقیه همکارانش یاد داد و یارانه های چند صد میلیونی از پول ملت در زمانش وزراتش برای پزشکان باب شد
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    همین در دولت روحانی بود دوست عزیز
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دکترا رو پولدار کرد فقط همین
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    خود جناب وزیر بهداشت هم قبل از این دولت متولد شدن پس خود ایشون هم آره..........
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    خودش وزیر پولداری بود، فقط هم دکترها رو پولدارتر کرد . والسلام
  • یک دانشجو ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    دراین دوسه سال گذشته،انصافا اشتباهات پزشکی ،بسیار زیاد شده و مردم ناراضی هستند. من فقط در دوستان و خانواده خودم شش مورد،مشکل غیر قابل جبران دیدم و یکی هم منجر به فوت شده.. متاسفم.. وزیر بهداشت ،خوب عمل نکرد
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    فيش حقوقى قبل از دولت
  • فامیل دور ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    افزایش درامد دکترا که چند صد میلیون ماهی درامد دارن کار شما بود
  • Ali ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    موقعي كه دولت احمدي نژاد اختلاس ميلياردي و زمين خواري ميكرد شما چرا هيچي نميگفتين؟فكر كردين حقوق نجومي فقط واسه اين دولت بوده؟حالا خوبه فقط دو تا معاون احمدي نژاد كه رفتن اب خنك بخورن،دو تا از وزراي خودشم كه خرابكارياش رو افشا كردن،جرات داشته باش چاپ كن
  • عليمنصور ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    كلا"پزشكا مصونيت دارند.
  • خان محمد علی آقا ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    این نیز بگذرد
  • ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    حالا تو اگه یه جو مردونگی داری از اشتباهت عذرخواهی کن.
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    یک سری به شهر شیراز بزنید واقعا در دوران وزارت ایشان همه ی بیمارستان های فرسوده ی شهر شیراز کاملا بازسازی شده و به شکلی بسیار مطلوب تری در اختیار مردم قرار می گیرد هزینه های درمان برای اقشار کم درآمد با سیاست های ایشان به حد صفر رسیده است و هتلینگ کردن بیمارستان های دولتی از طرح های ایشان است حمایت ایشان هم از پزشکان منطقی به نظر میرسه کم کردن آلام ودرد مردم کار بزرگ و پر اهمیتی هست وزیر عزیز این همه کار خوب و برجسته انجام دادند و کارنامه ی خوبی در این دولت داشتند بی انصافی و نمک نشناسی هست که بخوایم به خاطر یک حرف تمام زحمات ایشان را نادیده بگیریم البته یه کم در حق پرستاران زحمت کش ظلم شد که امیدواریم نسبت به این قشر محترم هم نگاه ویژه تری بشود
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    من تا حالا خیال میکردم این آقای وزیر بهداشت آدم منصف و بی حاشیه ای ست ولی گذشت زمان چهره واقعی آدما را خوب نشون میده!!
  • مسعود ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    با سلام هموطنان عزیز وگرامی شایسته است با مطالعه کامل یک خبر به قضاوت پرداخت.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اون موقع هم فقط اون چیزی که خواستی دیدی مثل همین الان که هر خرابکاری این دولت و مثل مرادهایت به گذشته حواله میدهی
  • محمود ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    بابا هرچی به انتخابات نزدیک تر بشیم ازاین دست حرفاواسه تبلیغات زیاد میزنن حالا به هر قیمتی شده حتی اگه مردم رو غارنشین کنن
  • ناشناس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اینقدر انصاف داشتیم که اونجا هم سرسختانه انتقاد کنیم تازه داریم مراعات شما رو میکنیم
  • رضا ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    "واقعیت ماجرا این است که دو سال قبل، وزیر بهداشت در سفر به کرج از یک بیمارستان بازدید می‌کند که بهتر است روایتش را از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بخوانید: «اولین مرکزی که دکتر هاشمی در این سفر بازدید کردند، یکی از بیمارستان‌های کرج بود که وضعیت اسفباری در آنجا حاکم بود و یک خانه قدیمی تبدیل شده بود به جایی که اسمش را بیمارستان گذاشته بودند. در این مرکز سالانه ۵ هزار زایمان انجام می‌شد؛ این بیمارستان دارای ۱۰ تخت بود که دو تخت آن مربوط به زایمان بود و به دلیل عدم وجود امکانات، بیماران در جایی که همراهان می‌ایستادند، زایمان می‌کردند و اگر قرار بود بیماری به سزارین احتیاج پیدا کند باید همراهان بیمار برانکارد می‌آوردند و بیمار را به دلیل نبود آسانسور از پله‌ها به اتاق عمل می‌بردند. فکر نمی‌کنم در هیچ‌کجای دنیا چنین اتاق زایمانی وجود داشته باشد ... خیلی از بیماران به دلیل عدم امکانات مجبور می‌شدند در شرایط غیر بهداشتی و حتی کف زمین زایمان کنند و طبیعی است در مرکز کوچکی که سالانه ۵ هزار زایمان اتفاق بیفتد چنین شرایطی حاکم باشد.» آن روز وزیر بهداشت با دیدن وضعیت نابسامان آن مرکز که تنها با دو تخت زایمان، سالانه ۵ هزار نوزاد در آن به دنیا می‌آمدند متأثر می‌شود و دستور ویژه‌ای برای حل مشکل می‌دهد. اینک بعد از کمتر از دو سال، به تعداد لازم تخت بیمارستانی، از جمله اتاق و تخت ویژه زایمان راه‌اندازی شده است. حال دو سال بعد از آن ماجرا، وزیر بهداشت دوباره به کرج رفته و در وصف حال آن بیمارستان گفته است که قبلاً در اینجا به دلیل کمبود امکانات، بسیاری از مراجعان در کف اتاق‌های بیمارستان و نه روی تخت‌های خاص، زایمان می‌کردند - که واقعاً هم این‌گونه بود - ولی با راه‌اندازی تجهیزات و تخت‌های جدید، این مشکل حل شده است. * * * روی سخن من، بدنه اصولگرایانی است که به خدا و آخرت ایمان دارند؛ سؤالم این است که آیا آن تیتر و آن گفت و شنود، منطبق با تقوا و اخلاق و شرافت بوده است؟ کدام بخش از دین، مذهب، وجدان، اخلاق و انسانیت به ما اجازه چنین کاری می‌دهد؟! هدف، دفاع از وزارت بهداشت نیست، چراکه این وزارتخانه روابط عمومی و وکیل و وصی خودش را دارد؛ آنچه از دیروز دغدغه مرا تشدید کرده، تشدید موج بی‌اخلاقی در جامعه است. مهم هم نیست که این بی‌اخلاقی از جانب چه کسی و علیه چه کسی صورت می‌گیرد؛ مهم و دردناک این است که جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم را بی‌اخلاقی‌های مکرر فرا گرفته است. قسمت غم‌انگیز ماجرا هم اینجاست که بخش عمده‌ای از تولید بی‌اخلاقی، توسط کسانی صورت می‌گیرد که ادعاهایشان زمین و زمان را کر نموده است! "
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    نامه ای به آقای وزیر؛ آقای هاشمی شما نمادی از کارآمدی، ارزشی بودن، و توانایی و دلسوزی و تلاش و رسیدگی به محرومین در جمهوری اسلامی بودید. متاسفانه عده ای اطرافیان ادرای خودتان و گروهی از تندروها و جمعی از مخالفان انقلاب و ارزشهای انقلاب در پوشش اصلاح طلبی؛ مثلثی درست کردند تا شما را از گردونه خارج کنند. علی الظاهر موفق هم شده اند. والامر الیکم
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    نامه ای به آقای وزیر؛ آقای هاشمی شما نمادی از کارآمدی، ارزشی بودن، و توانایی و دلسوزی و تلاش و رسیدگی به محرومین در جمهوری اسلامی بودید. متاسفانه عده ای اطرافیان ادرای خودتان و گروهی از تندروها و جمعی از مخالفان انقلاب و ارزشهای انقلاب در پوشش اصلاح طلبی؛ مثلثی درست کردند تا شما را از گردونه خارج کنند. علی الظاهر موفق هم شده اند. والامر الیکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس