کد خبر 607827
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

در پی اظهارات روزهای اخیر سید مقتدی صدر روحانی بانفوذ شیعه عراقی در رابطه با فساد سازمان یافته دولت این کشور، حیدر العبادی شب گذشته با صدور بیانیه ای تلویحا صدر را به فساد متهم کرد.

گروه بین الملل مشرق- در پی اظهارات روزهای اخیر سید مقتدی صدر روحانی بانفوذ شیعه عراقی در رابطه با فساد سازمان یافته دولت این کشور، حیدر العبادی شب گذشته با صدور بیانیه ای تلویحا صدر را به فساد متهم کرد.

جنگ لفظی العبادی و مقتدی صدر

بنابر این گزارش، در بیانیه ای که دفتر العبادی منتشر کرده امده است: "فردی که طی ماه های اخیر شعار اصلاح امور و مبارزه با فساد دولتی را سر می دهد خود فاسد بوده و صلاحیت صحبت در این امور را ندارد" العبادی تاکید کرده که وی تنها شخصی است که قدرت مبارزه با فساد در دولت عراق را داشته و از عملکرد امنیتی خود از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت دفاع کرده است. لازم به ذکر است که سال گذشته در پی موفقیت لیست ائتلاف دولت قانون به رهبری نور المالکی مقتدی صدر با نخست وزیری مجدد وی مخالفت کرده و خواستار حکومت العبادی شده بود. طی ماه های اخیر مقتدی صدر بارها حامیان خود را به خیابان های بغداد سرازیر کرده و خواستار استعفای دولت شده است.

جنگ لفظی العبادی و مقتدی صدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    موقعیت نشناسی یعنی همین. بجای اینکه به فکر دشمن مشترکشان باشند یکدیگر را به فساد و .. متهم می کنند
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دشمن نفوذ کرده دیگه
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    این یارو عامل اصلی یهود و انگلیسه. منتها داره عالی کار میکنه طوریکه هیچکس شک نکنه. از یه طرف چهار تا سرباز امریکایی هدف قرار میده از اونور عراق رو به سمت تجزیه میبره و با دولتمردای عراقی حامی ایران و مقاومت به شدن مخالفه. کدوم روحانی با تقوایی اصرار میکنه که فقط باید عکس من تو حرم امام حسین (ع) باشه؟
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بابا ول کنین چتونه سر مملکت دیگران بحث میکنید همیشه همه جا مخالف باهرکاری وجود داره و اصولا جمعیت کاملا یک رنگ نداریم و از اصول دموکراسی اینه که بذاریم هرکسی حتی اشتباه حرفش رو بزنه البته به قول معروف این بابا دیگه خیلی شورش کرده
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خوب مقتدا صدر همان حرف آمریکا و خواست اونو مطرح میکنه با لباس روحانیت و میگه باید یک کشور شیعه باید تشکیل بشه و سنی ها جدا شوند= تجزیه عراق معنی دیگری این حرف دارد باید این مرد حذف نشود ولی باید ضعیف بشود
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بی خیال. بخشی از مشکلات امروز عراق از دخالت های بی مورد ما هم ناشی میشه.کاش تو روابط با همسایه ها بیشتر دقت کنیم و سیاست بیشتری به خرج بدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس