کد خبر 606944
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از برنامه ریزی‌ وزارت ورزش و جوانان برای اعزام جوانان کشورمان به ترکیه گفت: آمریکا با برنامه ریزی برای جوانان ایران تور پهن کرده است و برای وزارت ورزش متأسفیم که در این مسیر حرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، سلمان خدادادی در مورد اعزام رهبران جوان کشورمان به ترکیه گفت: اینکه ایالات متحده با همکاری ترکیه برای جوانان برنامه ریزی می‌کند جای بحث و بررسی دارد و جای تأسف دارد که دستگاه‌های داخلی کشور مانند وزارت ورزش و جوانان نیز در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: به خاطر ارسال بخشنامه به استان‌های مختلف برای معرفی جوانان به منظور شرکت در این همایش باید از وزارت ورزش پرسید بر اساس چه استدلالی این کار را انجام داده است چرا که آمریکا قطعا با این برنامه‌ها به دنبال اهداف خاصی است و می‌خواهد جوانان کشورهای مختلف و احتمالا با تمرکز بر روی جوانان کشورهای مسلمان تور پهن کند و آنها را جذب کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی افزود: ما نباید فریب بازی‌های آمریکا را بخوریم و اسیر دست آنها باشیم چون آنها هیچوقت دلسوز جوانان و کشور ما نبودند و نخواهند بود، این اقدام اصلا کار پسندیده‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان نیست و جای تأسف دارد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس