کد خبر 606806
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

خبرگزاری ورزش روسیه از تصمیم مدیران باشگاه مطرح لوکوموتیو مسکو برای به خدمت گرفتن قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی فعلی تیم روستوف خبر داد.

به گزارش مشرق، قربان بردیف، سرمربی تیم روستوف که به خاطر اختلاف جدی با ایوان ساویدیس، تاجر معروف روسی و حامی مالی  این تیم قصد جدایی دارد مورد توجه تیم لوکوموتیو مسکو قرار گرفته است.

خبرگزاری ورزش روسیه یکی از چهار خبر اصلی صفحه اول خود را به تصمیم مدیران باشگاه لوکوموتیو مسکو برای عقد قرارداد با قربان بردیف اختصاص داده است.

تغییرات جدی و زیادی در لوکوموتیو  رخ خواهد داد که هرکوس جایگزین اولگا در پست ریاست این تیم مسکویی می شود. ایگور کورنیف هم به جای کوتوف به عنوان مدیر فنی شروع به کار خواهد کرد.

طبق تصمیم اعضای ارشد تصمیم گیرنده باشگاه لوکوموتیو مسکو قربان بردیف نیز برای سمت سرمربیگری کاندید شده است. هر چند ویتالی موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه نیز چند روز قبل از در پیش بودن جلسه ای رسمی با سرمربی آزمون و عزت اللهی جهت سپردن هدایت تیم ملی این کشور خبر داده بود.

طبق اخبار روزهای اخیر رسانه های روسی قربان بردیف با توجه به ادامه بحران مالی باشگاه روستوف ساز جدایی را نواخته و هدایت یکی از دو تیم ملی روسیه و لوکوموتیو مسکو را بر عهده خواهد گرفت.

پیشنهاد لوکوموتیو مسکو به سرمربی آزمون +عکس 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس