کد خبر 606765
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

آنتونیو سیموئژ، اسطوره فوتبال پرتغال در مصاحبه ای تند، به انتقاد از عکس العمل های رونالدو در فینال یورو 2016 پرداخت.

به گزارش مشرق، در فینال یورو 2016 وقتی رونالدو مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و زمانی که مسابقه به وقت های اضافه کشیده شد، او به کنار زمین آمد و همجون دستیار فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال به تهییج و راهنمایی هم تیمی هایش مشغول شد.
 
سیموئژ که در جام جهانی 1966، در سوم شدن پرتغال نقش مهمی ایفا کرد، به انتقاد از حرکات رونالدو در کنار خط پرداخت و گفت:" بحث بر سر این نیست که حرکات رونالدو به نتیجه ای خوب منجر شد یا بد. بحث بر سر این است که رفتار رونالدو کنار زمین شایسته نبود.

خوب، حالا پرتغال قهرمان شده و دیگر چه کسی از رونالدو و حرکاتش در کنار زمین صحبت خواهد کرد؟ آیا ما به خاطر همین حرکات رونالدو بود که قهرمان شدیم؟ یعنی هیچیک از مربیان پرتغال توانایی هدایت بازیکنان را نداشتند و این رونالدو بود که به عنوان یک لیدر، نقش اصلی را در پیروزی پرتغال در فینال ایفا کرد؟

اگر مردم به این مساله اعتقاد دارند، پس چه بهتر از این پس رونالدو کنار زمین، نقش یک مربی را بر عهده بگیرد. فکر می کنم اضطراب بازی و میل به رهبر بودن به طرز وحشتناکی بر رونالدو غالب شده بود.

به عمرم ندیده ام که یک بازیکن، حرکاتی مثل رونالدو را کنار زمین انجام دهد. من بازی بازیکنان بزرگی مثل پله، مارادنا، کرویف و اوزه بیو را به یاد دارم و در هیچکدامشان کارهایی که رونالدو در فینال انجام داد را ندیده بودم. بازیکنی که خود را رهبر تیم می داند، چنین حرکاتی را انجام نمی دهد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    این دیگه چه حرفاییه... افسردگی گرفتی بنده خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس