هواپیماهای غول پیکر و استراتژیک توپولوف 22 نسل جدید ارتش روسیه شب گذشته پس از ورود به آسمان سوریه مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در شرق استان حمص این کشور را بشدت بمباران کردند.

گروه بین الملل مشرق- هواپیماهای غول پیکر و استراتژیک توپولوف 22 نسل جدید ارتش روسیه شب گذشته پس از ورود به آسمان سوریه مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در شرق استان حمص این کشور را بشدت بمباران کردند.

{$sepehr_media_1668415_400_300}

بنابر این گزارش، 6 فروند هواپیمای راهبردی تی یو 22 روسی شب گذشته از فرودگاهی در روسیه به سمت سوریه پرواز کرده و مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش را در بیابان های شرقی استان حمص بشدت بمباران کرده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت دفاع روسیه، این هواپیماها برای رسیدن به سوریه از آسمان کشورهای ایران و عراق عبور کرده اند. منطقه بمباران شده در حاشیه شهر تاریخی و باستانی تدمر (پامیرا) قرار دارد که طی ماه های اخیر و بویژه پس از آزادسازی توسط ارتش سوریه کانون درگیریها میان دو طرف بوده است. برخی منابع میدانی معتقدند این بمباران ها بستر لازم برای انهدام زیرساخت های نظامی داعش در مناطق حدفاصل شرق استان حمص و استان دیرالزور سوریه با هدف آغاز عملیات نظامی شکستن محاصره استان دیرالزور فراهم می آورد.

دومین حمله بمب افکن های غول پیکر روسی به داعش+عکس و فیلم

دومین حمله بمب افکن های غول پیکر روسی به داعش+عکس و فیلم

دومین حمله بمب افکن های غول پیکر روسی به داعش+عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    نمیشه دو سه تا ازینا به ما بدن خودمون از پایگاه تبریز داعشو بمبارون کنیم؟ دیگه اینهمه راه از روسیه بلند نشن بیان برگردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس