کد خبر 606330
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما در گذشته نیز هر وقت به جوانان اعتماد کردیم ضرر نکردیم و خیلی از قهرمانان ما اولین مدال‌های خود را در سن ۱۸ یا ۱۹ سالگی کسب کردند.

به گزارش مشرق، مهدی علی‌نژاد در خصوص شرایط اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها شرایط خوبی دارند و تا امروز چهار مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند .  نزدیک به 50 روز است که این نفرات در اردوها حاضر هستند و 40 روز دیگر نیز این اردوها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز بچه‌ها یک دیدار تدارکاتی با منتخب یکی از سبک‌ها کیک بوکس پشت سر گذاشتند تا مربیان مهارت‌های دست و پای آنها را مورد آزمایش قرار بدهند. هفته قبل نیز با یکی از تیم‌ها منتخب مجموعه بوکس تمرینات مشترکی را پشت سر گذاشتیم و این مراحل آماده‌سازی با اردوی مشترک هفته آینده با یکی از تیم‌های استانی ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه تصریح کرد: مجموعا طبق گفته مربیان در بخش ساندا و تالو شرایط خوبی داریم و در بخش بانوان نیز به گفته مربیان نفرات تیم ملی در آمادگی مطلوبی قرار دارند و امیدوارم با این اردوها با شرایط بسیار خوب در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شویم.

علی‌نژاد در پاسخ به این سوال که با توجه به جوانگرایی تیم ملی ووشو به دنبال نتیجه گرفتن نیز هستیم، گفت: آن چیزی که برای من اولویت دارد عملکرد خوب بچه‌ها است و چه جوانگرای صورت گرفته باشد و چه اینکار نشده باشد، عملکرد از نتیجه‌گرایی مهمتر است. نتایج امکان دارد به هر دلیلی بالا و پایین شود اما همانطور که در مسابقات گروهی نیز دیدید، بارها برخی تیم‌ها شکست خوردند اما به دلیل عملکرد خوبشان مورد تشویق تماشاگرانشان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به هر حال ما امیدوار هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم چرا که جوانان ما از انگیزه بالایی برخوردار هستند. ما در گذشته نیز هر وقت به جوانان اعتماد کردیم ضرر نکردیم و خیلی از قهرمانان ما اولین مدال‌های خود را در سن 18 یا 19 سالگی کسب کردند و به امید خدا این بار نیز این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص شایعاتی که مبنی بر بازگشت "وی‌ان دونگ"، سرمربی سابق تیم ملی ساندا ووشو به ایران شنیده می‌شود، عنوان کرد: ما در یکی ، دو سال اخیر خواهان بازگشت وی‌ان دونگ بودیم اما هیات استانی ایشان با جدایی او مخالفت می‌کند. طبعا هر وقت شرایط حضور او فراهم شود ما اینکار را خواهیم کرد اما نمی‌دانیم این شرایط برای سال بعد فراهم خواهد شد یا نه ولی قطعا امسال نمی‌توانیم با او همکاری کنیم.

وی ادامه داد: با وی‌ان‌دونگ خاطرات خوبی داریم و او یکی از مربیان خوب ووشو  دنیا است که در سالیان اخیر ارتباط مستمر خود را با او قطع نکردیم . ایشان ایران را دوست دارد اما مشکل ما هیات استان ایشان است که امکان همکاری مجدد را فراهم نکرده است. کادرفعلی ما نیز علاقمند به حضور این مربی چینی است اما متاسفانه امکان آن مهیا نبوده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس