کد خبر 604493
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

رئیس فدراسیون ووشو گفت: اگر سیفی مصر به خداحافظی باشد برای او یک مراسم خوب خداحافظی می‌گیریم.

به گزارش مشرق، مهدی علی‌نژاد در واکنش به خداحافظی احتمالی محسن محمدسیفی از دنیای قهرمانی، گفت: سیفی در مورد این موضوع هنوز با من صحبت نکرده است. قاعدتا اگر مشکلی داشت باید ابتدا با ما صحبت می‌کرد و پس از گپ و گفت‌ تصمیم عاقلانه می‌گرفتیم. وی یکی از ورزشکاران خوب ما در این سال‌های اخیر بوده است. قطعا بررسی می‌کنیم تا ببینیم موضوع صحبت‌هایی که او مطرح کرده چه بوده است.

وی در ادامه افزود: شرایط اقتصادی بچه‌های ما شرایط ویژه‌‌ای نیست و این یک واقعیت است که اگر رشته‌هایی مثل ووشو بخواهند خودشان را حداقل با رشته‌های والیبال و فوتبال مقایسه کنند شرایط مالی خیلی خوبی ندارند اما اینکه چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد را ابتدا باید با او بنشینیم تا به جمع‌بندی برسیم.

علی‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من از تصمیم سیفی کاملا بی‌اطلاع هستم اما شاید نزدیک مراسم ازدواج او است و به خاطر شرایط مالی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. بالاخره با او صحبت می‌کنیم. حتما تا جایی که کمکی از دست ما بربیاید کوتاهی نخواهیم کرد. او از ورزشکاران خوب ما است اما نهایتا اگر تصمیم او بر این باشد که نباشد و مصر بر تصمیمی که دارد باشد یک خداحافظی خوب برای او در نظر می‌گیریم تا در یک مراسم خوب خداحافظی کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به هر حال ورزشکاران هرکدام یک روز می‌آیند و یک روز می‌روند. این موضوع طبیعی است که در ورزش قهرمانی هر کسی یک روزی خداحافظی خواهد کرد. بنده در مورد تصمیمات او مطلع نبودم. بهتر بود اگر چنین تصمیمی دارد اول پیش از اینکه در رسانه‌ها اعلام کند که می‌خواهد خداحافظی کند به ما اطلاع می‌داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس