کد خبر 605262
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

سرمربی ساندای تیم ملی ووشو گفت: با توجه به حضور قدرت‌های جهان در قاره آسیا، رقابت‌های قهرمانی این قاره واقعا سخت و سنگین خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین اوجاقی عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر قدرت‌های ووشوی دنیا در آسیا هستند، رقابت‌های قهرمانی این قاره بسیار سخت و کیفیت این رقابت‌ها بسیار بالا است. در دوره قبلی این مسابقات اگر اشتباه نکنم در مجموع نایب قهرمانی در این میدان از آن خود کردیم.

وی ادامه داد: تا کنون سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر هم در حال پیگیری دور چهارم اردوها هستیم تا به امید خدا نفرات در فاصله یک ماه مانده به شروع این پیکارها که به میزبانی تایوان برگزار می‌شود به مرز آمادگی مورد نیاز برسند. رقابت‌های انتخابی هم برگزار شد و در 10 وزن نفرات فیکس مشخص شدند اما در این میان تنها 7 وزن را به تایوان اعزام می‌کنیم.

مدیر فنی تیم‌های ملی ووشو اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا همان‌طور که اشاره کردم، سخت است و حتی از رقابت‌های جهانی نیز دشوارتر است. در رقابت‌های جهانی وقتی قرعه به اروپایی‌ها می‌خورد کار آسان‌تر می‌شود اما در آسیا اصلا قرعه راحت وجود ندارد. در هر صورت امیداورم در تایوان شرایط خوب باشد و بتوانیم به هدف‌مان برسیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس