کد خبر 605322
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

رئیس فدراسوین ووشو گفت: چهار ورزشکار این رشته امسال برای نخستین بار درمسابقات جام جهانی تالو که 25 تا 30 آبان درکشور چین برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد روز دوشنبه درحاشیه مجمع انتخابات رئیس هیات ووشو استان بوشهر افزود: فدراسیون ووشو امسال چهار مسابقه بین المللی شامل قهرمانی بزرگسالان آسیا از هشتم تا 15 شهریور ماه درتایوان، جوانان جهان 4 تا 10 مهرماه دربلغارستان، جام جهانی ساندا 10 تا 15 و جام جهانی تالو 25 تا 30 آبان در کشور چین را در برنامه دارد.

وی اضافه کرد: درسال جاری برای نخستین بار چهار ورزشکار ایران درمسابقات جام جهانی تالو حضور خواهند داشت و در مسابقات جام جهانی ساندا نیز فقط هفت نفر از برترین های جام جهانی دوره گذشته می توانند، حضور داشته باشند.

علی نژاد در باره استعداد یابی برای رشته ووشو بیان کرد: شاخص های پیکره سنجی در رشته ووشو شناسایی شده و برای نخستین بار دردنیا فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران این شاخص را به پیکره ووشو در بخش استعداد یابی اضافه کرده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه آموزشهای لازم به هیاتهای استانی ارایه و به آنها ابلاغ شد که با در نظر گرفتن شاخص های افراد را ارزیابی و در صورت داشتن استعداد تحت پوشش و آموزش قرار دهند.

علی نژاد گفت: هم اینک 46 هزار نفر ورزشکارسازمان یافته درمقاطع سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در کشور در رشته ووشو فعال هستند و اعتبارات نیز براساس رتبه بندی به هیاتهای استانی تخصیص پیدا می کند.

در این مجمع که علی فکی و علی حاجیانی کاندیدای ریاست هیات ووشو استان بوشهر علی حاجیانی با کسب 9 رای به عنوان رئیس هیات به مدت چهار سال انتخاب و در سمت خود ابقا شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس